Accepterad Mr_112 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mr_112

Medlem
Meddelanden
21
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/abel4242/

Ditt Hex-ID: 1100001480ad1b4 (Hex)

Vad är din discord tagg? shitt.5

Vem var det som bannade dig? Kjalle syd

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-03-29 051617.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Staffsen valde att banna mig för sunt förnuft och då jag ochkså tycker det vart rätt ban men kanske inte så länge ja fick för det

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var med några från mitt gäng då det var sent och vi hade inget och göra så vi körde runt i hela staden bara sen ser vi en bil och frågar om de sinful sen minnas jag inte vad dom sa men dom valde att körde in til klädd butiken och sen så börja dom prata men jag valde att skriva i vår prio ska jag hoppa ut en person sa ja så jag hoppa ut me mask riktade och sa upp med händerna sen sa min vice boss va gör du hoppa in och att ja vart dum sen bad staffsen mig hoppa supoort

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej det var det inte men det var kanske lite för hård med 2 varningar sen en ban på 5 dagar de är lite hårt skulle vilja att dom kanske 2 varningar eller en ban

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har vart bannad innan och de grejer jag blivit bannad för har jag skärpt mig med och inte tagit upp dessa grejer igen

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja jag kunde valt att inte gå ur bil sen rpat normalt efter men istället vart jag dum och valde att hoppa ut rikta sen blev bannad

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att alltid tänka innan jag gör nåt typ att jag inte kanske ska ta fram en gun framför marjas

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes :)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka