Ej Antagen Mr_112 | Ansökan till Staff [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mr_112

Medlem
Meddelanden
21
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Abel

Ditt discordnamn: Shitt.5

Ange ditt födelsedatum 31 Januari 2008

Varför ska just du bli staff? Jag tycker att Staff-Arbete är både viktigt och kul därmed vill jag ansöka till just staff på Unive. Jag vill testa vara staff på denna server och det vore roligt att en del utav Unives Staffteam. Jag själv känner att jag vill hjälpa servern med saker som många andra inte gör. Det skulle varit kul med att framgå i serverns utveckling igenom tiden som kommer. Jag skulle vilja hjälpa och gö allt jag kan för serverns bästa och förbygga upp RP’n på servern. Jag vill hjälpa och stödja servern på alla möjliga sätt. Jag tycker RP är roligt men jag känner att jag skulle vilja bli staff istället och stötta servern på det sättet så just RP’n blir bättre. Jag tycker det är extremt roligt att hjälpa till när folk behöver hjälp eller liknande, jag tycker om glädjen att få folk nöjda och glada. Jag hade viljat hjälpa och gö det som bara jag kan. Därför ansöker jag för att jag vill hjälpa servern och hjälpa andra i deras RP'ande. Jag ansöker om Staff för att försöka hjälpa folk så gott som jag kan, jag är rätt hjälpsam av mig och jag vill försöka att hjälpa folket här på servern samt vara med och hjälpa servern utvecklas på alla möjliga sätt. Jag känner att jag är rätt individ för jobbet/yrket. Jag borde också bli Staff för att jag är erfaren inom det mesta. Jag kan mycket kommandon och jag känner att jag skulle passat som Staff. Jag är som sagt rätt Hjälpsam av mig och vill göra allt för att hjälpa folket här på Unive att växa på alla möjliga sätt. Jag vill hjälpa nya spelare som kommer till Unive som kanske inte har så bra erfarenheter inom rollspel överhuvudtaget att kunna få lära sig att rollspela. Jag vill ge en chans till folk som är ny till rollspels världen att få känna av vad rollspel är och att dem ska få kunna lära sig hur man rollspelar en karaktär och håller sig till regler. Jag själv Jag kan jätte mycket regler på unive och då är det bra att ha en staff som kan mycket regler och istället för att kanske banna en riktigt ny person så kanske jag kickar han/hon/hen eller bannar med en sv ban för att varna dom att de kommer åka på längre ban om de fortsätter och jag kommer där visa hur bra staffs vi på unive har. Jag vill hjälpa alla nya spelare på fivem/unive att ha kul och att om dem åker på en ban eller liknande så förklarar jag varför ’’lungt’’ och sagta jag försöker hjälpa till där det verkligen behöves! Jag kommer även hjälpa till mycket inom att specca vid ställen där det brukar vara många lallare eller liknande mycket kaos liknade! MVH Shitt.5

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Just nu om jag får säga det själv så kan det ta väldigt lång tid innan man får hjälp i support eller att bilar dv’as, jag vill kunna va med och hjälpa till unives spelare på ett så bra sätt som möjligt och därför hade jag velat bli staff just för den anledningen att jag gillar att hjälpa till samt att jag gillar unive väldigt mycket och därför vill jag få den att bli ännu bättre och göra spelarna glada.
Sen hade jag velat få bort dem ”problem spelarna” som bara är här för att förstöra för dem andra som faktiskt är här för att ha kul och rollspela seriöst Det är vad som inte funkar på unive

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? ag tänker som så att ”vi” i staff teamet isåfall får sätta ner foten och inte va rädda för att få bort ”problem spelarna” och alla ska hålla full koll och fokusera på sitt staff arbete och lösa problemen tillsammans.
Sen när det kommer till långsamt i support osv där får man nog bara säga till att ”alla” ska bli mer aktiva i support så man inte behöver sitta i 20-30 min för ett support ärende. När det kommer till dv av bilar så får både servervakterna och staffsen hjälpas åt men mer att om du ser en bil som är sönder så kan du ta fem sekunder av din tid att ta bort den bilen för att minska ”lagget” på servern. Och detta är hur jag ska samarbeta med staffsen

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? För mig är det väldigt viktigt att man tar vara på sin staff roll och tar den på fullaste allvar så den staff roll inte bara är något du hittar eller får så ska man använda den professionellt.
Det du då kan göra för att agera proffesionellt är att ta t.ex support ärenden lugnt och sansat, en annan grej kan va att om du ser någon göra fel så ska man lägga dem på en ban och har dem då några funderingar om varför deras ban lades så kan man förklara det för dem med fina ord osv.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag kommer göra så mycket staff arbete jag kan då jag som sagt vill vara med och förbättra unive och just därför kommer jag själv inte RP’a så mycket själv. Skolan kommer jag dock att prioritera före spelandet men blir jag klar med det så går jag in och gör staff jobb. Skulle säga att det kan bli 2-4 timmars staff jobb per dag beroende på. Och detta är hur jag ska fixa unive och mitt privata liv

Hur länge har du spelat på Unive? Ungefär sen slutet från 2021 tills nu men har slutat och lämnat dcn och byt konton hela tiden så om man ska säga med detta kontot sen 2023

Har du tidigare erfarenheter som staff? Nej men på andra servers ja!

Vilket ansvarsområde söker du att jobba i? RP

Vilka andra områden kan du också tänka dig jobba inom? RP, Support

Accepterar du att du inte kommer kunna RP:a som vanligt under din Helpertid? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka