Karlsson._.10
Icke Medlem
- Meddelanden
- 8
- Reaction score
- 0
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Bahamas
Vad heter du i verkligheten? Arvid
Vad heter du på discord? karlsson._.10
Ange ditt födelsedatum: 26 Mars 2009
Hur länge har du spelat på Unive? Runt 8 månader
Hur rollspelar du på servern? Kriminell
Har du några tidigare erfarenheter, isåfall berätta hur de kan hjälpa dig som chef Nej. Tänkte därför testa nu.
Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? Att de ska vara öppet så ofta som möjligt och att ha bra och trevlig personal och kunna göra en stabil och stark personal som möjligt och bara driva på tills jag inte klarar mer
Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? Ja jag kommer vara en aktiv chef och göra allt för att få en sån bra chef roll som möjligt
Har du läst våra Regler? Ja
Vad heter du i verkligheten? Arvid
Vad heter du på discord? karlsson._.10
Ange ditt födelsedatum: 26 Mars 2009
Hur länge har du spelat på Unive? Runt 8 månader
Hur rollspelar du på servern? Kriminell
Har du några tidigare erfarenheter, isåfall berätta hur de kan hjälpa dig som chef Nej. Tänkte därför testa nu.
Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? Att de ska vara öppet så ofta som möjligt och att ha bra och trevlig personal och kunna göra en stabil och stark personal som möjligt och bara driva på tills jag inte klarar mer
Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? Ja jag kommer vara en aktiv chef och göra allt för att få en sån bra chef roll som möjligt
Har du läst våra Regler? Ja