Accepterad Mr23_w | Medlem ansökning [taxi3765]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mr23_w

Medlem
Meddelanden
50
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? mustiii

Vad är ditt discord namn? Mr23_w

Vad är ditt födelsedatum? 6 Oktober 2006

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Dree Oblack 24år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? snäll, hjälpsam och nyfiken

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Han kommer från Göteborg, uppväxt i Biskopsgården. Allt började med snatteri när han var yngre. Med tiden blev det grövre rån, droger och problem med polisen. Han har varit inne några gånger, men kom alltid ut rätt snabbt. Han känner många i området, många som lever likadant. Nu säger han att han vill bort från det livet. Han är trött på problemen, trött på allt det där. Han vill bli en bättre person försöka göra rätt. Kanske börja jobba hitta något stabilt. Han vet att det inte är lätt men han försöker. Han vill inte hamna där igen.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med äkta RP från gatan. Har gjort mycket skit, vet hur det funkar. Kan spela kriminell som gör rån, dealar, men också en som vill sluta med det livet. Jag gillar RP med känslor och problem, inte bara tjäna pengar. Jag försöker göra bra scener och få andra att spela med seriöst.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att man ska inte alltid bara försöka vinna själv. Man måste ibland låta andra vinna eller få bra rp också.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja, jag har fuskat en gång. Antecheat upptäckte mig och jag fick ban i ett år. Efter det lärde jag mig, fusk förstör spelet för alla. Nu spelar jag alltid rent och följer reglerna.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? DM-Random Death Match VDM-Vehicle Death Match- FearRP-Värnar över sitt liv

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka