Accepterad Mr23_w | Beslut Överklagan (Hapyxz/Swedish)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mr23_w

Medlem
Meddelanden
50
Reaction score
0
Ditt discord namn: Mr23_w

Ditt Hex-ID: 110000165b54abd

Vad för typ av beslut gäller det? mina roller. ped+krim+medlem

Vem/vilka tog beslutet? Sebbe91

Varför tror du själv att beslutet togs? Från sebbes sida buggade jag ner och sen clogga

Hur är beslutet felaktigt?
När Sebbe speccade mig började min pc plötsligt överhettas vilket ledde till att jag började bugga mycket. På grund av detta hamnade min karaktär under marken i spelet. Jag blev riktigt frustrerad eftersom jag inte kunde se något min skärm frös hela tiden, och det var helt omöjligt för mig att fortsätta scenariot även om jag ville. För att inte förstöra scenariot för andra valde jag att stänga av spelet, både för att låta min dator svalna och för att kunna hantera situationen på ett ansvarsfullt sätt.
Under tiden som datorn kylde ner gick jag upp och hjälpte min mamma med några saker. När jag sedan startade spelet igen och försökte spawna på samma plats där jag senast befann mig märkte jag att scenariot fortfarande var igång. Tyvärr var buggen kvar, och jag spawnade fortfarande under marken. Det var först efter flera försök som jag till slut lyckades spawna i gänghuset. Därifrån tog jag en helikopter och flög tillbaka till platsen för scenariot för att försöka återuppta det.
Jag kontaktade en RP ansvarig och förklarade situationen. Jag berättade om hur jag tvingades stänga av spelet eftersom jag buggade och att jag samtidigt behövde hjälpa min mamma. Han bekräftade att det var okej att jag hade quittat under omständigheterna, vilket kändes skönt att höra. Jag gjorde allt jag kunde för att hantera situationen så ansvarsfullt som möjligt utan att störa spelet för andra deltagare.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: https://medal.tv/games/gta-v/clips/jn5ugOWKXwcajSrCV?invite=cr-MSxYZ20sMjE1NzgzNTU2LA

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka