Accepterad Mr23_w | Ban Överklagan [william.9]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mr23_w

Medlem
Meddelanden
50
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://store.steampowered.com/

Ditt Hex-ID: 110000165b54abd

Vad är din discord tagg? Mr23_w

Vem var det som bannade dig? William

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-12-11 172304.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag befann mig mitt i en skott lösning och döda några personer. Efteråt gick jag fram för att hjälpa mina vänner upp. jag sa några mig svordomar, som drängar och annat. Därefter drog jag och senare åkte tillbaka för att hämta mina vänner.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och mitt gäng hade planerat att genomföra en stormning, och vi satte planen i verket. Under attacken dödade jag några personer. Efteråt gick jag vidare och ropade ord som "drängar", vilket för mig kändes som en normal reaktion i stridens hetta. Om något liknande hade hänt i verkliga livet hade jag kanske också ropat eller sagt några svordomar i ögonblickets adrenalinpåslag. Det var inte så att jag stannade vid de döda kropparna för att prata med dem, utan jag sprang mest omkring och ropade. Att jag senare åkte tillbaka till brottsplatsen var för att försäkra mig om att polisen inte var där och att alla i deras gäng verkligen var oskadliggjorda, så att ingen kunde hjälpa dem. Jag körde runt området två gånger för att vara säker innan jag till slut gick in igen för att hjälpa mina vänner.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag anser att bannlysningen var felaktig eftersom jag inte gjorde något fel. Jag dubbelkollade till och med med några andra medlemmar i staff teamet, och de bekräftade att jag hade agerat korrekt och inte brutit mot några regler.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag lallade mycket med mina vänner och jag inser att det var mitt misstag

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag kunde bara vara tyst men jag va bara arg.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja!

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka