Nekad Mr23_w | Ban Överklagan [Raxy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mr23_w

Medlem
Meddelanden
50
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://store.steampowered.com/

Ditt Hex-ID: 110000165b54abd

Vad är din discord tagg? Mr23_w

Vem var det som bannade dig? anticheat+enzo

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-02-24 212633.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Anledningen är för att dumt nog så valde jag att testa och fuska på paintball match.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag har varit bannad nu i ett halv år för fusk. Tiden jag fuskade var när jag inte var krim och tänkte på att ta en paus från Unive så jag fuskade och tog på Silent Aim till max och använde super jump som fick mig bannad. Jag försökte aldrig gömma min fusk och ville bara ta en paus men nu ångrar jag mig helt och vill komma tillbaka. Jag är inte den typen av fuskaren som försöker dölja sina fusk och skjuta andra gäng bara för att vinna utan det va bara lall mellan mig och mina vänner på paintball och sen ville jag bara sluta. Det har gått ett halv år och försöker bara få en till chans på Unive.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Bannen i sig var 100% korrekt och jag står för det, Jag gjorde det man absolut inte ska även fast det handlar om nån minut samt respekten för Servern och 320 som lagt ner blod svett och tårar för att hålla igång denna serven på bästa möjliga sätt vilket vi kan se idag att den är den största och bästa och seriösa serven som existerar i Sverige. Jag erkänner jag gjorde grovt fel jag ångrar det som fan vilket jag gjort sen den dagen.. Jag var aktiv varje dag hela tiden för tyckte om och spela på den serven. Så nej själva bannen i sig är helt korrekt och jag står för mitt fel jag valde och göra, jag tänkte inte på konsekvenserna som kommer slå mig under tiden jag gör det samt att Staffs kan specca mig och se och perm banna mig. Det va jag som gjorde fel. Enzo va snabb o banna mig o det va det jag ville just då. Tänkte att om jag blir bannad så kommer jag sluta för jag kunde inte sluta själv men nu när jag tänker efter så borde jag bara tagit en paus ist för att ladda ner fusk. Jag tänkte inte så mycket då jag bara gjorde det. Ångrar mig mycket nu. Jag ber om ursäkt ville inte förstöra för nån jag bara gjorde ett stort misstag. Ingen är perfekt alla gör fel nångång. Hoppas jag kan få en chans till.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Vad jag minns så var de Fearrp men de blev en bann av misstag vilket resulterade i att jag blev unbannad ganska snabbt. Nu har det gått ganska långt men jag vet väldigt väl att ifall jag förblev bannad för något så lärde jag mig av lärdomen grovt. För jag som person ifall jag gör något fel så tar jag lärdom av konsekvensen vilket leder direkt att jag vill bygga upp mig och bli ännu bättre på det och lära mig bli den bästa.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Om jag fick möjligheten att komma tillbaks vilket jag hoppas från botten av mitt hjärna så hade det nog varit de bästa som skett mig under detta Året (2025). Jag hade gett tillgång till att Pc Checkas direkt innan medlem OSV innan något så ni kan se att jag ångrade mig grovt och har inte kvar skitet längre på datorn. Hade kommit tillbaka och Rpat igen och bidra till en grym rp från min sida, ansöka till servervakt osv bara för att vara till hjälpmedel att inte folk ska göra som jag gjorde. Jag har lärt mig en så stor läxa efter det här och kommer aldrig i mitt liv vara i närheten av fusk igen. Som jag sa tidigare detta var en del i mitt liv att spela fiveM (unive), Om ni hade kunnat ge mig endast 1 chans och få mig komma tillbaka och låta mig rpa igen på er server hade det gjort min dag som fan. Så med detta sagt Ber jag om förlåtelse för skitet jag gjorde, Ja jag ångrar det som fan att jag gjorde som jag gjorde och FÖRLÅT för jag valde och göra det. Kan jag endast få 1 chans på mig och bevisa att jag lärt mig grovt efter detta och det kommer aldrig ske igen. Gör jag minsta lilla fel så får ni radera mig för alltid, Ni kommer få tillgång pc Checka mig innan ni ger mig full tillgång till serven så jag kan spela. Jag kunde göra det så grovt annorlunda vilket innebär att fortsätta spela paintball och ha kul. Snacka med motståndar laget efter matchen istället än att triggas igång, Vi alla vet det är ett spel men ska leva sig in i sin karaktär så allt som sägs är ju till en ''Karaktär''. Man ska ha kul på servern och man ska absolut inte fuska för det leder ingenstans och det blir bara för tråkig RP och förstör serverns bästa och rykte. Jag hoppas vi ses Inom KORT. Jag borde bara tagit paus från spelet istället kunde sagt till nån admin eller sr mod att jag behövde vila lite från spelet att ladda ner fusk va inte rätt jag tänkte inte så bra då. Ville bara bli bannad snabbt så jag slipper spela mer men nu fattar jag att det va fel sätt. Nästa gång ska jag försöka tänka bättre innan jag gör sån grej igen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja väldigt väldigt mycket

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja 100%, Hoppas ni ger mig endast 1 chans och låta mig bevisa allt detta som jag skrivit och Menar det från botten av mitt hjärta.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka