Nekad Mr23 | Medlem ansökning [Spear1.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mr23

Medlem
Meddelanden
45
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Mustafa

Vad är ditt discord namn? Mr23_w

Vad är ditt födelsedatum? 17 Augusti 2007

Berätta om din karaktär. Adam mer känd som Dree, växte upp i en tuff förort i Göteborg. Hans föräldrar kämpade med ekonomiska problem och Adam hamnade tidigt i dåligt sällskap. För att hjälpa sin familj och få respekt i sitt område, drogs han in i gängverksamhet. Hans smeknamn, Dree, kom från hans skicklighet på basketplanen, där han en gång drömde om en karriär innan livet tog en annan väg.
Trots sitt liv i kriminalitet har Dree alltid haft en passion för basket och spelar fortfarande när han får chansen. Han är också intresserad av att skriva poesi, ett oväntat utlopp för hans inre känslor och tankar. Genom skrivandet bearbetar han sin komplexa livssituation och hittar ett sätt att uttrycka sin frustration och längtan efter förändring.
Dree känner ofta en inre konflikt mellan sin roll som gängmedlem och sin önskan om ett bättre liv. Han bär på mycket ilska och sorg över sin situation, men känner också en stark lojalitet och ansvar gentemot sina närmaste. Han drömmer om ett liv utan våld och kriminalitet men känner sig ofta fångad av sina omständigheter och sitt förflutna.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Att få högre rp för icke-medlemmar för att de inte har det bästa rp hela tiden, t.ex. de sticker en bil rakt framför dig på marknaden, de är lata hela tiden, de förstör servern. Eftersom jag hjälper skadade eller döda på marken får jag även bra RP för polis och hälsa och allt annat bra RP-arbete med /mig och /pk.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? I situationer där du måste spela för skojs skull, inte svårt, vill du inte göra det hela tiden. Ingen vill spela för att vinna situationen. Man ska alltid spela för varandra, inte mot varandra. Jag vet att det finns andra funktioner som Cops och Robbers men du borde fortsätta spela för det är fortfarande roligt.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? DM-Random Death Match VDM-Vehicle Death Match- FearRP-Värnar över sitt liv

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Nekad.
Anledning:
Är nuvarande bannad

Du får ansöka igen 2024-07-08. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka