Nekad Mr23 | Medlem ansökning ( DARIN )

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mr23

Medlem
Meddelanden
45
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Mustafa

Vad är ditt discord namn? mr23_w

Vad är ditt födelsedatum? 17 Augusti 2000

Berätta om din karaktär. jag heter Mustafa jag är 24. jag har inte spelat gta fivem förut. jag gillar bilar och jag vet inte vad jag ska ha för karaktär en för att det är svårt att veta nu när man är inte medborgare.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra på många sätt till en serverns rollspel RP Jag kan hjälpa till att skapa miljöer och karaktärer, ge förslag på intrigar och plot twists, samt bidra med dialog och repliker för att skapa en mer levande RP upplevelse.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst i ett scenario innebär att du som spelare agerar utifrån din karaktärs motiv och mål, även om det innebär att det gynnar motparten eller andra karaktärer i berättelsen.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Undvik hot och utpressning. Visa alltid respekt mot staff och undvik att överrösta, använda olämpliga uttryck eller nedvärdera deras roll på servern.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka