Accepterad Mr XD | Polismyndigheten Ansökan [Oskar]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mr XD

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Ange ditt födelsedatum: 6 Februari 2008

Vad heter du på discord? Mr XD#4017 - DC servrn har jag ett nickname: ! Mr XD#4017

Är du medlem? Ja

Hur många timmar har du på FiveM? 24 h

Hur aktiv kommer du att vara? Jag kommer att vara aktiv nästan varje dag.

Vad heter du? Hugo Langeqvist

Hur gammal är du? 20 år (2001)

Har du körkort? Ja

Är du simkunnig? Jag är mycket simkunnig och har en bra vattenvana då jag simmar väldigt ofta.

Varför vill du bli polis? Jag vill bli polis för att jag älskar att hjälpa folk som verkligen behöver det och detta gör polisen dagligen. Jag har alltid tyckt om att göra samhället till en bättre plats och det är också en sak polisen gör dagligen! Polisyrket har lockat mig väldigt länge och jag har nu chansen att bli polis. Detta hade varit ett stort steg mot min dröm att göra samhället till en bättre plats!

Vad tycker du är det viktigaste inom polisyrket? Det viktigaste inom polisyrket tycker jag är att alltid kunna ta rätt beslut oavsett hur situationen ser ut. När man är stressad eller känner sig hotad måste man kunna ta rätt beslut även då! Om polisen inte kan ta rätt beslut kan det gå väldigt fel, t.ex. om en polis blir arg får inte det stå i vägen för att utföra jobbet. Eller värre, det kan bli så att någon blir svårt skadad bara för att en polis inte tog rätt beslut. Därför tycker jag att det viktigaste inom polisyrket är att kunna ta rätt beslut!

Vad vet du om yrket i helhet? Jag vet att polisyrket gör stor skillnad i samhället, att de skapar en trygg plats för unga att växa upp! Detta är väldigt viktigt då det förebygger kriminalitet, alltså att det blir färre kriminella om barn och ungdomar får växa upp på ett bra sätt. Yrket är i helhet ett av de viktigaste jobben för samhället, utan polisen hade inga lagar följts och detta skulle leda till kaos! Därför tycker jag att alla anställda inom polisen ska veta att de gör något väldigt bra för samhället! Det poliserna gör kan vara allt från att hålla koll på trafiken till att stoppa ett rån, men oavsett vad det är de gör så är de där för att hjälpa de som behöver det mest.

Har du några tidigare erfarenheter? Jag är just nu brandman vilket betyder att jag har en bra fysisk styrka och jag har tidigare erfarenheter som blåljuspersonal. Detta betyder att jag har erfarenhet om t.ex. radion (Rakel) och HLR vilket kommer att vara användbart för mig i utbildningen och senare i polisyrket.

Hur är du som person? Jag är en väldigt omtänksam person som älskar äventyr och nya upplevelser. Jag blir inte arg så lätt och har bra tålamod. Inom jobbet är jag alltid seriös och tar varje situation seriöst då man inte alltid vet vad som har hänt och vad som kommer att hända! Jag är uppväxt i en stad utanför Stockholm kallad Täby och hade en bra uppväxt där. Även om jag hade en bra uppväxt kände jag att jag inte passade in där jag var uppväxt. Därför flyttade jag till Unive när jag var 19 år gammal för att starta ett nytt liv, med nya vänner och nya jobb. Nu när jag har bott i Unive i ett tag har jag skaffat nya vänner och en ny gemenskap!

Är det något vi bör veta om dig? Inget speciellt.
//Hugo Langeqvist

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka