Nekad Mr XD | Medlem ansökning (jack)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mr XD

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198365638492/

Vad är ditt namn i verkligheten? Albin Grannas

Vad är ditt discord namn? Mr XD#4017

Vad är ditt födelsedatum? 6 Februari 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Hugo och är 20 år. Han är en väldigt omtänksam person som älskar äventyr och upplevelser som att lära sig något coolt. Han blir inte lätt arg och har bra tålamod vilket är bra för hans jobbliv, dock har han aldrig haft ett jobb innan så han behöver lite "jobb experience". Han är uppväxt i en ort utanför Stockholm kallad Täby med bra umgänge och ganska rik uppväxt. Det har dock hänt att han har snattat från någon butik någon gång för att vara cool, men inget större än så. Hans största intressen är flygfordon då hans pappa i alla dar har ägt ett mindre flygplan och att hjälpa andra. Han har dock känt att han inte riktigt passar in där han bodde som ung och därför väljer han att flytta till Unive för att hitta ett nytt liv där...

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag har tidigare spelat i RP och har därför lite experience inom ämnet. Jag har också en stor vilja inom Unive (som är att bli Polis) vilket kommer att motivera mig att fortsätta spela och vara aktiv. Det kommer också göra att jag inte bryter mot regler eftersom jag vill nå detta mål. Därför tycker jag att det skulle vara riktigt roligt ifall ni lät mig nå detta mål.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Eftersom jag har RP:at på engelska tidigare (dock inte i GTA) så har jag nu ett intresse av att testa den svenska "versionen" av RP för att se om det är någon större skillnad. Jag tycker också att det är skönt att slippa tänka så mycket på hur jag ska säga saker och ting på engelska.

Hur hittade du Unive? Jag hittade till unive när jag sökte efter svenska RP servrar inom GTA. Då hittade jag streamern COSMO_BT som fick det att se väldigt roligt ut vilket gjorde mig ännu mer taggad på att komma in och RP:a med er.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är att försöka skaffa ett jobb för att tjäna lite pengar så att jag kan köpa ett mindre bostad för att sedan börja en polisutbildning för att bli luftburen polis inom H1. Jag ska såklart försöka att inte bryta några regler.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål inom Unive är att testa på och lära mig svensk RP och ha kul med de andra på servern!

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Jag är inte aktiv i några andra RP servrar för tillfället.

Det har gått 23h nu, vad är det som händer?

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka