Nekad Mr XD | Medlem ansökning (jack)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mr XD

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198365638492/

Vad är ditt namn i verkligheten? Albin Grannas

Vad är ditt discord namn? Mr XD#4017

Vad är ditt födelsedatum? 6 Februari 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär kommer att ha en bra bakgrund utan våld eller kriminalitet. Han kommer att vara 20 år gammal som gillar att hjälpa människor som behöver det. Han kommer dock ha ett ganska "kort stubin" vilket kan leda till att han blir arg.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Eftersom jag vill lära mig om RP samtidigt som jag har kul med andra människor online! Jag tycker dessutom väldigt mycket om RP.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag vill testa RP på svenska istället för på engelska!

Hur hittade du Unive? Jag har sett en streamer köra på denna server vilket öppnade mina ögon för svensk RP.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Som sagt att lära mig RP på svenska och ha kul!

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Jag skulle vilja bli polis inom Unive, men sådant tar jag hand om i senare tillfällen.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Inte för tillfället, har tidigare dock.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka