Accepterad MR.Tornq | Whitelist ansökning [Öggle Flackar]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

MR.Tornq

Icke Medlem
Meddelanden
19
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/Ammonifikation/

Vad är ditt namn i verkligheten? Emil Törnquist

Vad är ditt discord namn? E.Tornq#1593

Vad är ditt födelsedatum? 12 Augusti 2004

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Jan Olofsson och är en man född 1996-08-12 i Norrland. Jan är en väldigt blyg men när man lär känna han så är han en väldigt öppen och trevlig persson". Jan är en humoristisk typ som kan skratta åt nästan allt. Jan blev adopterad i en ung ålder då båda hans föräldrar vara alkholister och hade drogmisbruk så Jan är uppvuxen på olika uppfostringshem. Jan har även lite sov problem så han kan vara lite trög då de är pågrund att han ligger och tänker på massa olika saker . Jan flyttade precis in stil storstaden då han inte orkade bo längre på hemmet. Han gillar igentligen inte stads livet sådär super mycket men han överlever, Han försöker att vara ute och jobba så mycket som möjligt för han vill flytta till hans dröm hus uppe i bergen. Jan har jobbat som samhällsarbetare innan han tog steget att flytta in till stan. Då Jan har haft ett stortbi intresse i hela sitt liv så spenderar han sin mesta tid på att gå på billträffar och kolla på bilar.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag tycker att ni borde se till att jag ska bli whitelistad på denna server då att kommer tillbringa mer tid på servern då jag är rätt så begränsad nu med vad jag kan göra och jobb. Om jag blir whitelistad kommer jag spendera runt 6 timmar på servern varje dag men då man är hemma så kommer de bli betydligt mer timmar.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag tycker att ni borde se till att jag ska bli whitelistad på denna server då att jag kommer tillbringa mera tid på servern då jag är rätt begränsad med de jag kan göra just nu via jobb möjligheter. Om jag blir whitelistad kommer jag spendare nästan all min fritid på att utveckla mitt roleplay.

Hur hittade du Unive? Jag hittade Unive då jag och min goda kamrat försökte leta efter en ny server att spela på då Snöstaden är rätt så dålig server så kom han upp med Unive och efter de diggar jag den väldgit mycket.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål för roleplay är att kunna ha möjligheten att utveckla min karaktär och att kunne spegla verkligheten så nära som möjligt tillsammans med mina vänner då de är svårare att träffa dem pga Covid-19. Jag vill att i framtiden kunna tänka tillbaka på detta om att de är en väldigt trevlig server och hade väldigt kul.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej, Jag spelar inte på någon annan server just nu.
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top