Nekad Mr.sync | Medlem ansökning[snöviit]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mr.sync

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Dino

Vad är ditt discord namn? Mr.sync

Vad är ditt födelsedatum? 17 Augusti 2001

Berätta om din karaktär. micke ohlsson han är uppfödd i östergötland tuff bakgrund hans mamma lämna honom vid två års åldern så han bara bott oss sin pappa. sen gick hans pappa bort när han fyllde elva sen dess har han bott med sin farmor. och idag är han 23 år gammal och har utbildning på fordon och är väldigt fordons intresserad. hans framtida planer är att ha en bil firma.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra till med till severn är rolig rp dagligen aktiv där jag är ute efter mogna spelare som inte lallar.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det betyder att "du ska inte vinna alla scenarion" för du ska spela för att ha kul och ha kul med dina vänner och inte göra det tråkigt för andra eller förstöra ett bra scenario för att du bara vill vinna.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? ja RDM innebär att man inte ska döda nån utan anledning. COPBAIT inte försöka få polisens uppmärksamhet.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja det har jag för jag har läst igenom era regler och övat på rp.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej!

Nekad.
Anledning:
Utveckla karaktär

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka