Nekad Mr.Smirtly | Medlem ansökning [Mattsson1]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mr.Smirtly

Icke Medlem
Meddelanden
86
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? filip

Vad är ditt discord namn? mr.smirtly#8964

Vad är ditt födelsedatum? 21 Juni 2007

Berätta om din karaktär. min karaktär heter Josef svensson och han är 32 år gammal, han kommer från Afrika och där är han uppvuxen med sin familj, mamma Gunilla, pappa Jonas och sin syster Amanda. under hans uppväxt så var han mobbad i skolan an några om var äldre än han. hans pappa Jonas var alkolist och när han blev full så slog han Josef så han hade blåmärken på hela kroppen. när Josef var 10 år så dog mamma Gunilla i cancer då blev Josef deprimerade och var det i 2 år och flertals gånger ville han ta livet av sig. när han var 13 år så gick han in i det kriminella livet och började dela ut droger för pengar. när josef var 20 år så flyttade han till servige och efter 1 år så fick polis tag i josef och han blev insat i fängelset i 3 år för drog handel. när josef kom ut så ville han andra på sitt liv han flyttade till ett bättre land som sverige skaffade ett jobb på autoexperten, efter han hade jobbat i 1 år så vart han ledsen för han var ensam så han laddade ner tider och fick en match och så träffades dom och 4år senare är dom gifta.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag jan bidra med en bra och seriös RP nivå och jag kan bidra med en unik karaktär där jag spelar som en väldigt unik bonde jag har redan haft flertalet roliga rp senarion och jag spelar aldrig för min part och om man blir gissla så låter jag de göra sin sak så får de också ha kul. Bidrar med rolig rp för alla.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att allt inte handlar om dig och att den andra ska få vinna det gör inget om man förlorar ibland alla ska ha roligt och har du inte gjorde något fel stanna för polisen eller om dom skjuter dig lek skadat rulla inte runt och skjut alla som om du inte precis blev skjuten.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? ja, RDM - död någon utan andledning, VDM - döda någon med bil utan andledning, combat logg - stänga av spelet för att undvika ett scenario

Har du någon erfarenhet inom rollspel? jag har spelat på unive innan som kriminell samt boss över gäng så är bra på att RPa samt inte bilivt bannad många gånger

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag är en trevlig och rolig människa som är aktiv och bidrar med en god ton

Nekad.
Anledning:
Vänta minst 1 vecka efter discord ban.

Du får ansöka igen 2024-08-18 Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka