Nekad Mr.Smirtly | Chef-jobb ansökan [Bahamas]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Mr.Smirtly

Icke Medlem
Meddelanden
86
Reaction score
0
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? bahama mamas

Vad heter du IRL? filip

Vad heter du på discord? Mr.Smirtly#8964

Hur gammal är du? 15

Hur länge har du spelat på Unive? 2 månader

Hur rollspelar du på servern? Med i gäng

Hur kommer du att utveckla jobbet? ag kommer att utveckla jobbet med olika saker, jag kommer att göra jobbet aktivt har sätt att vi på senaste inte haft några fester på servern så vi kommer orda mycket fester samt så kommer jag att anställa nya folk som inte är aktiva vill anställa dom vill faktiskt vill jobbat och ha en social RP nivå. så jag kommer att orda ett möte och se vilka om faktiskt vill jobba och vill ha en social RP, dom som inte kommer på mötet kommer inte få ha kvar sitt jobb. jag kommer att se till så det inte sker någon korrupt i yrket som tillexempel att någon ger ut gratis drinkar eller att folk tar ut pengar ur kassan och använder till sig själv, det ska bara va chefen som ska ta ut pengar ut kassen för att lägga in i företaget.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? jag har erfarenheter inom clubar för jobbar just nu på bahama mamas samt varit chef på en club på en annan server så jag vet hur man anställer genom /openpanel samt fet jag har man använder faktur systemet jag vet dom flesta priserna på bahama mamas för har nu jobbat där i typ 2 veckor som bartender

Hur ofta kommer du vara inne? måndag: 16:30 - 22:30
tisdag: 16:30 - 22:30
Onsdag: 16:30 - 22:30
torsdag: 16:30 - 22:30
fredag: 16:30 - 02:00
lördag: 12:00 - 02:00
söndag: 12:00 - 22:30

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej

Har du läst våra Regler? ja

Nekad tyvär så valde vi redan en chef lyckla till nästa gång :(

Tillbaka