Nekad Mr.Smirtly | Ban Överklagan [Amyar]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mr.Smirtly

Icke Medlem
Meddelanden
86
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199105965008/

Ditt Hex-ID: 11000014449fbd0

Vad är din discord tagg? Mr.Smirtly#8964

Vem var det som bannade dig? amyar

Bild på banmeddelande: image (3).png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för jag tjuvkopplade min kompis bil. jag hoppade in i hans bil och tjuvkopplade på skoj för han var AFK och sen kom han tillbaka så jag väntade på att de skulle bli klart så jag skulle hoppa ur

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. var på torget och min kompis var AFK så hoppa in i hans bli på skoj han kom tillbaka och sen blev jag bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. de var en rätt ban men skulle hoppa ur så fort de blev klart

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har lärt mig och det kommer inte hända igen

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? att bara vänta på honom

Har du lärt dig någonting efter din ban? att inte göra något som jag inte skulle gjort även om det är skoj

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? förstör till 100%

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka