Accepterad Mr.Sallad | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mr.Sallad

Icke Medlem
Meddelanden
186
Reaction score
6
Vad är ditt namn i verkligheten? Hugo

Vad är ditt discord namn? Sallad23#6491

Vad är ditt födelsedatum? 2 Februari 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Abdi Mostaffa och är 23 år gammal, han har ett dröm yrke och det är att bli en mekaniker. Abdi har alltid älskat bilar sedan han var liten, hans farfar va expert på bilar. Men när Abdi blev äldre och skulle börja hög stadiet gick allt dålig. Han fick det svårt med kompisar och hade det svårt i skolan han värken orkad eller vågad inte gå till skolan för han hade blivit utsatt för mobbning. Han gick inte till skolan och han strunta i gymnasiet men nu när han har blivit äldre vill han ta tag i livet igen. Han vill skaffa vänner som han kan lita på och känna sig trygg med och så han inte behöver känna sig ensam. Och nu när han har blivit äldre har han också blivit smartare och starkare och fått mer själv förtroende och mer förtroende för andra människor, det har gjort så han har vågat mer och vågat få mer kompisar i staden och inte känna sig lika ensam

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra till serverns rp med att vara snäll mot alla rpare hålla en hög rp nivå utan lall. så att alla andra rpare får ha de lika bra som mig.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte ska spela för makt och pengar och att min motparten ska ha lika roligt som mig inom ett scenario.

Hur hittade du Unive? genom en kompis

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka