Vilket chef-jobb vill du ansöka till? skyclub
Vad heter du IRL? hugo
Vad heter du på discord? sallad320
Hur gammal är du? 16
Hur länge har du spelat på Unive? Sen 2022 men pauser har tagits.
Hur rollspelar du på servern? Kriminell
Hur kommer du att utveckla jobbet? Just jag kommer att utveckla detta jobbet riktigt bra tillexempel jag kommer att göra de så aktivt som möjligt med andra ord jag kommer att anställa mycket folk till mitt jobb som sen kommer att hjälpa mig att ha öppet varje kväll så de blir riktigt kul att hänga där. Jag kommer bara att ta in aktiva jobbare inte några som blir anställda och jobbar 5 min om dagen. Vill ha aktiva folk som jobbar på mitt jobb ifall jag blir chef.
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har jobbat på galaxy och det är också en natt klubb så jag kan ju faktiskt rpa som en klubb ägare.
Hur ofta kommer du vara inne? Runt 3-9 timmar om dagen men när skolan börjar 15-22
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja såklart
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej
Har du läst våra Regler? Ja
Vad heter du IRL? hugo
Vad heter du på discord? sallad320
Hur gammal är du? 16
Hur länge har du spelat på Unive? Sen 2022 men pauser har tagits.
Hur rollspelar du på servern? Kriminell
Hur kommer du att utveckla jobbet? Just jag kommer att utveckla detta jobbet riktigt bra tillexempel jag kommer att göra de så aktivt som möjligt med andra ord jag kommer att anställa mycket folk till mitt jobb som sen kommer att hjälpa mig att ha öppet varje kväll så de blir riktigt kul att hänga där. Jag kommer bara att ta in aktiva jobbare inte några som blir anställda och jobbar 5 min om dagen. Vill ha aktiva folk som jobbar på mitt jobb ifall jag blir chef.
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har jobbat på galaxy och det är också en natt klubb så jag kan ju faktiskt rpa som en klubb ägare.
Hur ofta kommer du vara inne? Runt 3-9 timmar om dagen men när skolan börjar 15-22
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja såklart
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej
Har du läst våra Regler? Ja