Nekad Mr.Sallad | Blacklist Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mr.Sallad

Icke Medlem
Meddelanden
186
Reaction score
6
Manuellt läge
Spelaren kunde inte hitta sin blacklist via sökfunktionen.
Staff behöver verifiera information manuellt.

Beskriv vad som hände från ditt perspektiv Hej staffsen. Min ärliga gissning är att det var när jag råkade gå in med en fuskmeny vilket ej var meningen. Jag tror att detta hände förra året i oktober ish och jag fattar verkligen att detta var fel av mig. Det som hände var att jag körde death free room och ville få upp min kd lite. Jag förstår ju verkligen att det var fel. Sen så glömde jag ta av den och gick sedan in i unive med det på sen när jag spawnade så skulle jag kolla så jag ej råka få på den så tryckte jag "INS" och det var då jag blev bannad. Det var de som hände för min del.

Tar du ansvar för det som hände? Jag tar verkligen ansvar över mitt fel jag gjort och jag fattar ju samtidigt varför jag ska vara bannad. Det finns inget snack om saken att jag inte ska vara bannad för det jag gjorde, jag vill helst få en andra chans och kunna visa att jag faktiskt kan spela spelet utan att göra massa skit hela tiden. Jag vet att min ban historik inte är den bästa men jag vill verkligen ändra på detta.

Vad har du lärt dig sedan dess? Jag har lärt mig att man inte kommer någonstans med fusk och att det bara förstör för en själv som typ att man blir kallad fuskare, inga servrar vill ha en för man har det ryktet. Det är därför också jag ångrar att jag gjorde det för jag vill verkligen spela på unive det är verkligen sveriges bästa server och kommer förevigt vara det.

Varför ska vi ge dig en till chans? Jag tycker jag förtjänar en till chans för att jag har förstått att det jag gjorde var fel. Jag tar ansvar för det och försöker inte skylla på någon annan. Jag har lärt mig att fusk bara förstör, både för mig själv och för andra som kör unive och det bara leder till ban hela hela tiden.

Jag vet att min historik inte är den bästa, men jag vill verkligen ändra på mig. Om jag nu får en ny chans kan jag verkligen lova er att ni kommer se en stor förbättring på min historik.

Jag hoppas ni kan ge mig en chans till för att visa att jag kan sköta mig och att jag kommer rpa normalt och inte vara en regelbrytare.

Har du bevis som stödjer din överklagan? Nope

Har du läst och förstår reglerna? Ja

Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja

Hej!

Jag kommer ge dig ett exklusivt erbjudande till unban, efter skadan som du orsakat på servern och även med tanke på riskerna så kommer vi att erbjuda en deal på summan 1990kr för en unban här på Unive. Om du inte är intresserad, vänligen skapa inte en ny överklagan. Det är inte förhandlingsbart det är detta som gäller|

Detta kommer även vara det enda sättet att få bort din ban
/ Elias

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka