Nekad Mr.Sallad | Beslut Överklagan [Jaak]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mr.Sallad

Icke Medlem
Meddelanden
186
Reaction score
6
Ditt discord namn: ._sallad_.

Ditt Hex-ID: 110000144f69f92

Vad för typ av beslut gäller det? Indragen krim.

Vem/vilka tog beslutet? Lasse

Varför tror du själv att beslutet togs? Jag fick indragen krim från unive för att jag gjorde några saker som jag nu förstår var fel. Först sköt jag en polis i och det var väldigt dumt av mig. Jag visste inte att det skulle bli så allvarliga konsekvenser, men nu förstår jag att det var ett stort misstag. Det är inte okej att skjuta poliser på unive, det händer ju liksom inte så ofta i verkligheten. Det drar ner rpn lite och det förstår jag. Sen försökte jag hjälpa min vän genom att använda spawnmenu, men det var också fel. Det var väldigt onödigt att göra så då det gjorde så min krim roll blev dragen. Jag önska verkligen att jag inte gjorde detta. Det är på så sätt förstårligt att jag fick 3 varningen. Ångrar det så grovt Sen fick jag ju inte tag i han så det blev ju inte igentligen ett fel jag "Försökte" Men tog aldrig han. Jag ångrar mig jättemycket för vad jag gjorde. Jag vill inte göra om samma misstag igen. Jag förstår nu att det är viktigt att inte skjuta poliserna samt inte ta spawnmenu för att försöka rädda sin kompis, för om tillexempel alla börjar göra det kommer det ju dra ner rpn extremt mycket. Och det vill vi ju inte här på unive. Jag har lärt mig av mina misstag och jag lovar att tänka efter noga innan jag gör något nästa gång. Jag kommer att vara försiktig och se till att följa alla regler på unive så att jag kan vara en bra spelare samt en förebild för andra spelare det tycker jag är viktigt. Jag hoppas att ni kan förstå att jag inte menade att göra något fel, och att jag verkligen vill göra rätt nu och i framtiden ångrar detta.

Hur är beslutet felaktigt? Eftersom att för det första tog jag aldrig min kompis asså så visst jag erkänner jag försökte men jag tog aldrig han. Och det med polisen var inte felaktigt men samtidigt. För det var ju sista utväg men jag förstår att det inte är så smart att skjuta ner en polis sådär på öppen gata. Jag var bara väldigt stressad eftersom att jag rpade efter reactionrp. Mina 2 vänner har blivit nerskjutna av en polis och jag har kännt de under hela min tid på unive därför valde jag att skjuta polisen. Dumt beslut av mig där.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: https://medal.tv/games/gta-v/clips/jBq0O4QghHdCig7ib?invite=cr-MSxPY3MsNzAxNDIzMjYs , https://medal.tv/games/gta-v/clips/jBq3CVK36-ul450fm?invite=cr-MSxpNUIsNzAxNDIzMjYs

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka