Nekad Mr.Sallad | Ban Överklagan [Toris]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mr.Sallad

Icke Medlem
Meddelanden
186
Reaction score
6
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199820278631/

Ditt Hex-ID: steam:11000016edd8b67

Vad är din discord tagg? hagabarber

Vem var det som bannade dig? Toris (kan ej skicka i p ban vet ej varför så det får bli här)

Bild på banmeddelande: Screenshot 2025-04-06 125757.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att beslutet av staffsen att ge mig en p ban var för att jag la upp ett montage samt c loggade. Anledningen till att jag la upp ett montage var för att jag tycker det är roligt att göra montage på servrar men jag tänkte inte så långt att detta skulle få mig p bannad. Jag förstår nu i efterhand att det gör unive att se ut som en dålig server för att det skjöts rätt så mycket. men i mitt montage skrev jag att klippsen var tagna på 3 månader vilket det också var. Men det ändrar ju igentligen inte att jag la upp det. Jag förstår att detta var en dålig sak av mig att göra och det kommer ej ske igen om jag får en ny chans på unive. Det med C logg var ju att jag var i ett stort scenario med polisen och de hade skjutit ner min vän så jag tog han till sjukhuset sen så behövde jag gå och äta irl då så jag tog spawnmenu sen så kom jag tillbaka där jag hade blivit bannad för c logg av bubbelgum. Jag prata med han i support jag förstår varför jag blir bannad men väljer sedan att göra ihop ett montage och lägga up

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det började med att jag och mina 2 vänner var i en skottlossning emot polisen. Polisen dödar min ena kompis och min andra kompis hoppar ut och skjuter. Jag följer på han och hoppar ut och skjuter emot polisen och jag dödar polisen. Sedan gömmer jag ena av min kompis kropp bakom huset medans jag tar den andra till sjukhuset när jag har lagt han på sjukhuset väljer jag då att göra spawnmenu eftersom att jag skulle gå och äta irl. Sen när jag är tillbaks vid min dator tänkte jag att spela lite men då ser jag att jag blivit bannad av bubblegum för clogg och skjuter emot polis. Jag tänkte snabbt om det med spawnmenu kan varit grejen och ja det var de. Så jag väljer att prata med bubblegum han vägrar lösa något sen drog de min krim också så jag valde då att göra ett dumt val och lägga upp montage på unive. Jag förstår att det inte alls var smart att göra ett montage. Istället kunde jag ha bara väntat ut min ban sen fortsätta roleplaya så jag lovar er staffs att jag ej kommer att upprepa denna handling och göra mont

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var inte en felaktig ban eftersom att det var jag själv som bröt emot reglerna det var ett stort misstag och kommer absolut ej att ske igen. Nu den senaste tiden sen jag blivit p bannad har jag tänkt rätt så mycket på min handling och ångrar det väldigt mycket eftersom att det var så sjukt onödigt.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja jag minns några. Fail rp var en det var när jag körde snabbt genom stan. sen blev jag också bannad för suntförnuft och det hände eftersom att jag skjöt nära torget. Där fick jag också 2 krim varningar. Sen minns jag ej de andra faktiskt.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade kunnat göra mycket annorlunda så som att jag väljer att inte bryta emot reglerna och c logga och skjuta emot poliserna istället hade jag kunnat bara låta polisen ta mig. sen efter det hade jag kunnat fortsätta roleplaya utan att lägga upp montage och sånt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att ej bryta emot serverns regler eller jag visste ju såklart det innan men nu vet jag att jag absolut inte ska ta spawnmenu under ett scenario eftersom att om jag gör det förstör jag bara för mig själv och ingen annan. Så det är vad jag har lärt mig också att jag ej ska lägga upp montage.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka