Nekad Mr.Sallad | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mr.Sallad

Icke Medlem
Meddelanden
186
Reaction score
6
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199117279122/

Ditt Hex-ID: 110000144f69f92

Vad är din discord tagg? sallad320

Vem var det som bannade dig? savage

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-08-18 182119.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Eftersom att jag skrev grova ord till han men han skrev samma t mig. Så vi båda gjorde fel men mest jag och de ångrar jag faktsikt. Jag ångrar detta riktigt mycket och jag kan lova er detta kommer ej hända igen.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jo men jag blev först bannad i 8 dagar antaligen för rdm men jag tycker ej att de var rdm eftersom att de rånade mina grabbar på plocket. Sen efter de så skrev jag till savage i pm eftersom att han drog min kompis krim för att han skjöt och hur e de indragen krim för att skjuta folk som rånar sina grabbar. Tycker inte de är något fel. Sedan så började jag hetsa mot han i pm.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Den va inte felatkig eftersom jag gjorde fel och staff dissade.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Minns ej

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat strunta i det väntat ut min 8 dagars ban istället för att hetsa mot han.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att inte sitta och hetsa mot staffs och man ska bete sig.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka