Dubbelpost Mr.Sallad | Ansökan till Staff [Roziii]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mr.Sallad

Icke Medlem
Meddelanden
186
Reaction score
6
Vad är ditt namn i verkligheten? hugo

Ditt discordnamn: _.amox._

Ange ditt födelsedatum 23 Maj 2008

Varför ska just du bli staff? Just jag ska bli staff är för att jag är väldigt kunnig inom detta jobb jag har varit staff här innan. Men jag fick indraget av en staff som jag tycker blev lite för sur för han förlorade ett scenario. Men strunt i det nu är han ej kvar som staff och nu vill jag ansöka hit igen. Jag är en person som respektarar allt och alla, Jag är snäll, hanterar stress bra samt är jag jätte trevlig mot allt och alla. Jag har alltid haft intresse över att bli staff på unive roleplay. Jag är inte en partisk staff och kommer aldrig att ge kanske mina vänner mindre straff eller inget alls om de gjorde fel i scenariot. Jag kommer ge alla lika hårda åtgärder oavsett min kompis eller kanske nån som jag gillar lite mindre för han kanske har sagt massa saker eller något liknande. Men det ska aldrig jag använda som att dra hans roller tillexempel jag ska alltid bete mig som staff och aldrig abusa mina perms bara göra det som är rätt som staff. Jag bemöter också folk med respekt och visar hänsyn till alla. Jag har jätte mycket tid på dagarna att tillexempel göra staff arbete och sånt liknande eftersom att jag slutar skolan rätt tidigt varje dag så har mycket tid på mig. Och nu kommer ju också sommarlovet då kommer jag kunna vara aktiv nästan varje kväll om de ej blir så att jag ska på fotbolls läger eller något liknande. Men när jag är hemma så kommer jag att tillbringa min tid till att jobba som staff på unive.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Jo men det jag inte alls tycker att fungerar är just nu att de skjuts jätte mycket liksom inte alls social rp. Jag hade önskat att de fanns lite mer social rp på servern de är därför jag söker till staff så att jag kan ändra på detta.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Jo men de jag tycker är att vi alla som då är staffs ska börja ta hårdare åtgärder på detta kanske 2 krim varningar eller indraget kanske till och med blacklist om det är för grov shoot on sight.

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Jo men man agerar professionellt om man beter sig gör sitt arbete riktigt bra. Tar sitt staff arbete före sitt rpnde. Och man ska alltid följa servernas regler annars kommer de att se dåligt ut om en staff kanske sitter och powergamear de ser riktigt dåligt ut för unive.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jo men jag börjar skolan kl 08:00 slutar runt 13:50 till 15:00 Så efter det så kanske jag drar ut med polarna till 18 sen äter jag mat och då kan jag börja jobba från 18 till 22:30 Men på lov och sånt om jag ej e ute så brukar jag ha de tråkigt hemma då blir de nog staff arbete från 12-04 med pauser då mat toa besök och sånt.

Hur länge har du spelat på Unive? 3 mars 2024 men har spelat här innan på mitt gamla konto de kontot blev hackat av nån från ortenwave.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja har varit helper här innan.

Vilket ansvarsområde söker du att jobba i? Jobb

Vilka andra områden kan du också tänka dig jobba inom? Support, Donation

Accepterar du att du inte kommer kunna RP:a som vanligt under din Helpertid? Ja

Sätter denna som dubbelpost eftersom du har en annan ansökan uppe.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka