Nekad Mr.Sallad | Ansökan till Servervakt [peak.fx]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mr.Sallad

Icke Medlem
Meddelanden
186
Reaction score
6
Vad är ditt namn i verkligheten? hugo

Vad heter du på discord? _.amox._

Vad är ditt Hex:ID 110000144f69f92

Ange ditt födelsedatum 23 Maj 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. Skola 8-15 sen kan ja spela aktivt på unive 16-23 på helger kanske 12-03

Hur länge har du varit medlem på Unive? 9 maj 2024

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://cdn.discordapp.com/attachments/1245106579208933521/1247178784432586762/image.png?ex=6669a141&is=66684fc1&hm=685f79f6574ec36d349cffb7988ba226cf2b4d984f7638e4781516c2a03b74eb&

Har du tidigare varit blacklistad? Ja

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Jo men en servervakt är en person som är som en staff. Men en servervakt leter inte efter problem, Servervakter låter problemen komma till han under sitt rpande. Som servervakt ska man låta problem komma till än inte hålla på att leta efter problem. En servervakts uppgift är alltid att få bort lallarna från servern.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag har känt att jag vill kunna hjälpa till på servern mer än vad jag redan kan och första steget för att bevisa min mogenhet och hur seriös jag är vid mitt arbete är att bli Servervakt skulle jag nog säga. Jag är väldigt aktiv på servern och kommer att se till så att INGET lallande eller regelbrott sker under den tiden jag är inne på servern, och detta kommer jag att vara extra noggrann med då jag inte vill att folk ska gå runt och förstöra för mig eller andras rpande på servern. Som Servervakt kommer jag att vara så hård som jag måste eftersom att Lallande och regelbrott är förbjudet på servern och det förstör bara för alla andra som försöker ha det kul och det är anledningen till varför jag skulle varit väldigt hård med sånt.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Servervakter som abusar sina perms och bara allmänt förstör för servern och för alla andra. En korrupt servervakt kan vara extremt dåligt för servern då personen bara försämrar servern och endast bryr sig om sig själv. Ett exempel kan vara att du ressar någon av dina kompisar som dött i ett scenario medans ni sitter i discord och hen ber om ress, detta går under Metagaming och permabuse vilket är strikt förbjudet och speciellt när du är Servervakt och är den som ska sätta stopp för detta. En korrupt Servervakt kan förstöra massa scenarion och allmänt förstöra hela rp nivån för vissa som spelar på servern, personen kan även förstöra så mycket så att vissa nya personer får ett dåligt första intryck om Unive och väljer att sluta spela på denna underbara servern, detta är varför korruption och abuse är strikt förbjudet och varför bara folk som inte kunde hålla sitt ord blev korrupta Servervakter eftersom att de nu mera bara vill servern dåligt och gör allt i sin makt för att förstöra för alla andra spelare istället för att göra allt i sin makt för att göra servern till ett härligt och underbart ställe.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Nekad.
Anledning: Har ej tagit intervju inom den bestämma tiden.
Du får ansöka igen om 1 vecka. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka