Nekad Mr.Sallad | Ansökan till Servervakt I QT I

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mr.Sallad

Icke Medlem
Meddelanden
186
Reaction score
6
Vad är ditt namn i verkligheten? Hugo

Vad heter du på discord? Sallad23#6491

Ange ditt födelsedatum 2 Februari 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. Vardagar:
15:00 - 22
Helg:
12-04

Hur länge har du varit medlem på Unive? blev medlem idag igen. Men jag har varit medlem på unive innan i typ 5 månader ungefär.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://cdn.discordapp.com/attachments/1064792124895277127/1078040011930345492/image.png Jag vet att jag e permabannad 1 gång fast det var min brorsa filip unbanna mig :) de e ip ban

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt har uppgiften att rollspela som en vanlig medlem på servern och låta alla problem och regelbrott komma till sig så att man kan banna individen eller ge dem en /kick och sedan be dem förbättra sig.
Om man ej ser förändring ska man använda sig utav /svban (id) och helt enkelt utesluta individen från servern.

Som servervakt bör du ej gå till piren och sedan leta problem för att kunna banna folk.
Man ska även alltid ha klipp på sina svbans så man kan förlänga de.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vet vad en servervakt gör och känner att jag nu vill ansöka igen till servervakt. Jag har tidigare erfarenheter inom servervakt relaterade grejer.
Jag är Aktiv, Jag har bra koll på saker och ting. Jag vet alla kommands inom servervakt delen. Jag har bättre koll på servervakt relaterade grejer än var många andra har vilket underlättar enormt. Jag är mogen nog att få denna rollen. Jag kommer dagligen jobba som servervakt som alla kanske inte hade gjort.
Jag har somsagt varit Servervakt, helper x2 så jag tror jag skulle ha mer koll än vad andra har. Jag tycker själv jag passar som servervakt och tror jag skulle göra mycket bra handlingar i mitt arbete. Jag är dagligen aktiv vilket är rikgit bra.
Jag kommer hålla mig till den bättre nivåm vilket andra kanske inte gör.
Jag vet vad jag gör i olika sitvationer och sköter det sedan suveränt. jag har bra koll på regler.
Cad hat gar sätt nu behöver man bevis osv för att revs vilket är bra! Jag anser att jag är tillräckligt mogen för att få denna rollen.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Man kan abusa sina perms på många sätt som tillexempel man förlorar scenario, eller att man revver efter ha dött. eller att man dvar sin bil när polisen tar en så att dom ej kan söka igenom bilen.
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top