Inaktuell Mr.Sallad | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [Roziii]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mr.Sallad

Icke Medlem
Meddelanden
186
Reaction score
6
Vad är ditt namn i verkligheten? hugo

Vad heter du på discord? _.amox._

Ange ditt födelsedatum 23 Maj 2008

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? De som fick mig att ansöka till medlemskaps ansvarig är för att jag vill hjälpa nya medlemmar att komma till servern. Jag vill samt hitta vettiga medlemmar att få in och inte massa lallare. Nu när ja kört på unive nått år så har ja märkt att de finns mycket lallande på tillexempel områden som sjukan piren torget osv. Därför vill jag komma till unive som medlemskaps ansvarig och ta in vettiga medlemmar som kan bete sig samt kan alla grund regler. Jag ska försöka fixa detta lallandet så att de ser bättre ut för nya folk som kommer in på unive. Samt så har jag mycket fritid och just den tiden vill jag lägga ner på att vara medlemskaps ansvarig här på Unive roleplay. jag har erfarenheter inom detta jobb.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Jo men ni ska helt enkelt välja mig för som jag sa jag har erfarenheter inom detta jobb jag kan alltd inom detta en medlemskaps ansvarig är en person som tar in vettiga medlemmar till servern samt speccar så att alla beter sig beter de sig inte ska en medlemskaps ansvarig alltid banna dessa personer. Jag kommer alltid att vara sten hård i intervjun. Jag kommer såklart möta alla med en god ton samt vara snäll under intervjun och bete mig. Men jag kommer vara sten hård på reglerna. Tillexempel: En person säger att vdm är rdm då kommer jag att neka den personen eftersom han kan ej grundreglerna och vet ej vad rätt regel e. Sen så är jag en mogen spelare här på unive har varit staff här innan. Jag är helt enkelt kunnig inom allt som handlar om staff arbete osv.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Jo men det viktigaste om man frågar mig är nog respekten. Man ska alltid behandla folk med respekt tillexempel: En person kommer in då ska man kanske inte säga e du redo? Direkt utan kanske ställa frågan: Hej hur har din dag varit. Då kommer han/hon som tar denna intervju nog känna sig mer säker och få mindre press för ja vet sin första intervju är det mycket press på. Därför kommer jag såklart behandla personen med respekt. Viktig ska e att alltid låta personen prata till punkt och inte störa den mitt under en mening alltid låta den prata klart sen så kan man prata.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Jo men medlemskaps rollen e ju typ egentligen hur man börjar sitt rpande. För med den rollen så kan man ju påbörja sin karaktär på riktigt tillexempel man kan ju rpa sig som många olika saker de är så man börjar med krim rp och börjar jobb som lagliga jobb så det är den viktigaste rollen av alla roller på unive roleplay.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Jo men mina krav är mest att den ska vara en mogen spelare inte sitta och lalla. Nästa e då att den ska kunna grundreglerna inom unive roleplay. Som tillexempel Rdm: Random death match man dödar nån utan anledning osv. Sen den viktigaste är ju då att denna person ska kunna rpa bra inte hålla på att lalla osv.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? jo men jag tycker ju att det är ju mest med att hålla koll på medlemmarna ingame samt icke medlemmarna och vara aktiv i både dc och forumet. Man ska alltid ta in vettiga medlemmar inte massa folk som lallar visst de är svårt att veta vilka som e lallare eller inte men tillexempel efter min intervju kan ja gå ig och specca denna person ett tag för att se hur hen beter sig under kanske ett scenario den e med i och om den inte alls beter sig kan ja dra dens test medlem och lägga en ban.

Hur ser din aktivitetet ut? Helg 12-04. Lov 12-04 vardag: 15-22

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej inte riktigt:)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka