Nekad Mr.Quackman | Medlem ansökning (alexander2005)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Mr..Quackman

Icke Medlem
Meddelanden
26
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198847673690/

Vad är ditt namn i verkligheten? Wilhelm Svensson

Vad är ditt discord namn? Mr.Quackman #6969

Vad är ditt födelsedatum? 28 Juli 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Erik Hansson han är 23 år gammal, hans mamma är död och hans pappa och bror är kriminella båda två, han har inget jobb just nu men hoppas på att kunna bli en polis, anledningen till att han vill bli polis är 1: eftersom hans pappa och bror är kriminella och 2: hans mamma blev dödad av ett annat gäng som hämnd för vad hans pappa hade gjort. Han är väldigt kunnig med vapen och älskar hundar.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Det låter som en rolig server med mycket folk och jag gillar stora servrar då du kan göra fler saker med flera folk.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Som jag sa det är en stor server.

Hur hittade du Unive? Min bror såg det på Tik Tok

Vad har du för mål med ditt rollspel? ha så roligt jag kan och bli bra på rp eftersom detta är första gånger jag är med i en rp server.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? ha roligt göra servern så roligt jag kan och bara rp:a så mycket jag kan och förhoppningsvis bli en polis

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nope min första Rp server, har alltid varit intresserad i rp men detta är min första server

Nekad utveckla ditt mål med ditt rollspel och uppnå med Unive

Tillbaka