Nekad Mr.Quackman | Chef-jobb ansökan [Pontus]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mr.Quackman

Icke Medlem
Meddelanden
155
Reaction score
8
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Club the muneno

Vad heter du IRL? Wilhelm

Vad heter du på discord? Mr.Quackman#6969

Hur gammal är du? 14

Hur många timmar har du på Fivem? runt 220 timmar kanske

Varför vill du just bli chef på det jobbet? jag har ansökt många gånger om chef jobbet, och ja vill prova nåt nytt som t ex klubb chef. Jag hade stora visioner om jobbet som innehöll krim saker men nu är jag inte krim så kan ju inte göra det längre. Fast jag vill fortfarane testa på o bli en klubb chef, har aldrig jobbat där men varit där ganska ofta och sett hur det ser ut och hur allt fungerar.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Alltså jsg har inga erfarenheter MEN jag har jobbat på saras och har stora erfarenheter inom faktura systemet och är väldigt snabb o skicka fakturor

Berskiv din karaktär? MIn karaktär heter Lukas persson oc är 24 år gammal, han jobbar just nu som polis men hans största dröm är att äga en klubb han har alltid velat göra det, Lukas hade en ganska tuff uppväxt och var den konstiga grabben i skolan. Hans pappa ägde faktiskt en klubb och det var därifrån hans dröm kom fram ochar alltid velat bli en klubb chef, hans mamma och ena bror blev mördade under ett bankrån, och sen blev han lite den utstötta ungen och höll sig undan men efter skolan spenderade han sin tid på hans pappas klubb, när han blev 20 började han jobba som sjukvårdare, sedan slutade han och blev en bilförsäljare på saras. Sedan slutade han och nu jobbar han som polis. Men hans dröm försvann aldrig han har alltid velat äga en klubb. Han är en lugn kille som har bra ledar egenskaper, han är alltid lugn men om någon skapar problem kan han bli arg.

Hur ofta kommer du vara inne? mån-tor 16-22

fre 16-01

lör 08-01

sö 08-22

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja såklart

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej

Har du läst våra Regler? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka