Nekad Mr.Quackman | Chef-jobb ansökan [Bosse]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mr.Quackman

Icke Medlem
Meddelanden
155
Reaction score
8
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? securitas

Vad heter du IRL? Wilhelm

Vad heter du på discord? Mr.Quackman#6969

Hur gammal är du? Jag är 14 år

Hur många timmar har du på Fivem? Jag har runt 250+ timmar

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Har lite alltid velat vara chef där eller iallafall jobba där men aldirg haft chansen så nu tar jag min chans att bli chef där istället. Har även alltid velat vara en chef på ett jobb och ta ansvar men det kan inte vara vilket jobb som helst utan helst något som typ securitas det tror jag hade blivit en bra utmaning för mig. Jag vill öven hjälpa securitas få den respekten dem förtjänar, jag ser icke medlemmar och medlemmar som smutskastar securitas och inte visar respekt och så vill jag inte ha det!

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Har varit polis, det är väl den enda erfarenheten, har erfarenheter om radio diciplin och tazern och sånt. Kommer även vara jävligt noggran med radio diciplinen då det är viktigt, har även varit boss över gäng och vet hur jobb panelen fungerar, väldigt bra och har erfarenheter om att vara boss/chef.

Berskiv din karaktär? MIn karaktär heter Lukas Persson, han är en snäll kille som tar sitt jobb på allvar och om någon inte sköter sig tar han åtgärder, Lukas hade en tuff uppväxt där han var den konstiga killen han var alltid den konstiga killen. Lukas har även gått igen ganska mycket trauma som barn, han hade mamma, pappa, 2 äldre brödrar, en yngre syster och en yngre bror, när Lukas var 11 dog hans äldsta bror Erik i en bil olycka. Lukas var en smart grabb och alla A i alla betygen men när hans bror dog blev det lite utav början på hans downfall, han började bli ofukoserad i skolan och snabbt hängde han för sig själv, han kunde sitta i flera timmar på sitt rum o gråta så mycket, han hade såklart några kompisar då men Erik var hans bästa vän och nu var han borta, 1 och ett halvt år senare blev hans syster diagnotiserad med cancer, och hela familjen blev helt förstörda dem kämpade och kämpade för att hon skulle överleva och det verkade fungera hon var inte helt frisk men var på bättringsvägen. 1 år efter denna händelsen blev hans mamma och pappa mördade framför Lukas, Lukas och hans yngre syster blev skickade till ett barnhem och brödrarna blev adopterade till 2 rikemans familjer, när Lukas var 15 dog hans syster till slut av cancer... Efter skolan blev Lukas praktikant på sjukvården, han jobbade inom sjukvården i något år, sedan blev han anställd som bilförsäljare på Sarar bil och mc, 1 år efter han börjat på saras kommer hans äldre bror och knackar på dörren. Lukas och Han bror Noa pratar i ungefär 30 minuter sen säger Noa att han vill ge Lukas pengar och hjälpa honom... Lukas tackar nej " jag vill inte ha dina jävla pengar" Lukas var då arg över att det tog honom sån tid och komma till Lukas. Noa åkte då hem till New York igen, Lukas började sedan som polis och blev aspirant sedan ville han prova nåt nytt och blev dj på club the muneno, när han fick reda på att securitas behövde ny chef blev han väldigt sugen. Som sagt Lukas tar alla sina jobb på allvar och kommer vara väldigt strikt med iallafall radio diciplin då han vet att Securitas kommer in i polisens radio och avbryter/ stör dem.

Hur ofta kommer du vara inne? måndagar till torsdagar mellan 16 och 22

fredagar 16-01:30

lördagar 08 och 02

söndagar 08 och 22

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja såklart

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej

Har du läst våra Regler? ja

hur menar du med dåligt utvecklat? jag tycker det är ganska bar skrivet
asså inget elakt men tycker du borde utveckla lite mer på Varför vill du just bli chef på det jobbet? och Vilka erfarenheter har du inom jobbet

asså inget elakt men tycker du borde utveckla lite mer på Varför vill du just bli chef på det jobbet? och Vilka erfarenheter har du inom jobbet
Hur ska han utveckla på Vilka erfarenheter har du inom jobbet? han har ju inga mer erfarenheter det är ju bara så att du jämför med din ansökan och du har mer erfarenheter. +rep @Mr..Quackman Lycka till med din ansökan!

Hur ska han utveckla på Vilka erfarenheter har du inom jobbet? han har ju inga mer erfarenheter det är ju bara så att du jämför med din ansökan och du har mer erfarenheter. +rep @Mr..Quackman Lycka till med din ansökan!
inte så jag tänkte men ha det bra

yo det e chill förstår men som sagt har inte så många erfarenheter sen ja hade nog kunnat utveckla den andra lite till skrev den som hastigast 10 minuter innan skolan jaha

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka