Nekad Mr.Quackman | Chef-jobb ansökan [Bosse]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mr.Quackman

Icke Medlem
Meddelanden
155
Reaction score
8
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? securitas

Vad heter du IRL? Wilhelm

Vad heter du på discord? Mr.Quackman#6969

Hur gammal är du? 14

Hur många timmar har du på Fivem? runt 250 timmar

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Har lite alltid velat vara chef där eller iallafall jobba där men aldirg haft chansen så nu tar jag min chans att bli chef där istället. Har även alltid velat vara chef och ta ansvar över något och tror securitas kommer passa mig perfekt, ser ofta att folk inte respekterar securitas vakter och det vill jag förändra på.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Har varit polis, det är väl den enda erfarenheten, har erfarenheter om radio diciplin och tazern och sånt. Kommer även vara jävligt noggran med radio diciplinen då det är viktigt

Berskiv din karaktär? Min karaktär heter Lukas persson och är 24 år gammal. Han har varit polis och har bra erfarenheter inom yrket och tror att securitas chef hade passat honom. Han hade en ganska tuff uppväxt men har var smart. Han var lite utav den konstiga killen i skolan, hans mamma och pappa blev mördade när han var 14 och han svor o bli polis och stoppa kriminalliteten. När hans föräldrar blev mördade åkte han in på barnhem, efter skolan blev han praktikant på sjukvården sedan blev han polis och jobbade sig upp till aspirant, sedan slutade han och jobbar nu på Club the muñeño, och när han fick reda på att securitas sökte en ny chef blev han direkt intresserad. Lukas är en snäll person som tar sitt jobb på allvar och om någon inte sköter sig tar han åtgärder direkt.

Hur ofta kommer du vara inne? måndag-torsdag mellan 16 och 22

fredag mellan 16 och 01:30

lördag mellan 08 och 02

söndag mellan 08 och 22

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej

Har du läst våra Regler? JAAAA

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka