Nekad Mr.Quackman | Chef-jobb ansökan [Bosse]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mr..Quackman

Icke Medlem
Meddelanden
26
Reaction score
1
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Club the muñeño

Vad heter du IRL? Wilhelm

Vad heter du på discord? Mr.Quackman#6969

Hur gammal är du? 14

Hur många timmar har du på Fivem? 200

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag har försökt många gånger o bli chef på muñeño och palace men aldrig lyckats och vill verkligen bli chef över en klubb då jag har typ bara varit sjukvårdare och krim inte krim längre och vill prova något nytt och ja Club the muñeño låter som ett jobb för mig då jag har varit där många gånger och tycker att det är en rolig plats, dock tycker jag att där är mycket lall och jag hoppas kunna förändra det och görqa det till en klubb där alla kan ha roligt. Så som jag sa jag vill prova nåt nytt och tror club the muñeño är ett jobb för mig då jag alltid gillat clubben och det är en rolig plats och vi kommer ja ha öppet varje dag för folk o festa hoppas jag.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Alltså jag har inte riktigt några erfarenheter tyvärr jag har erfarenheter av faktura systemet och vet hur det fungerar men inte så mycket mer

Berskiv din karaktär? Min karaktär heter Lukas Persson och är 24 år gammal, när han var yngre var han lite av ett problembarn men har bättrat sig nu han utbildade sig till sjukvårdare och har jobbat där ett tag men vill nu prova något nytt och han tror club the muñeño är ett jobb för honom. Hans pappa var polis och hans mamma var en advokat, hans bror var också polis mer dog tyvärr i ett bankrån inte så långt efter han börjat jobba.

Han är en snäll person och är lugn men om någon inte sköter sig kan han bli väldigt arg. Han har svart hår och svart skägg, han är väldigt väl byggd och inte många vågar bråka med honom

Hur ofta kommer du vara inne? mån-tor 16-22 fre 16-01 lö 08-02 sön 08-22

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej

Har du läst våra Regler? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka