Nekad Mr.Quackman | Chef-jobb ansökan [Bosse]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mr..Quackman

Icke Medlem
Meddelanden
26
Reaction score
1
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? palace

Vad heter du IRL? WIlhlem

Vad heter du på discord? Mr.Quackman#6969

Hur gammal är du? 14

Hur många timmar har du på Fivem? 150+ just nu kommer fler fortfarfande ganska ny men unive är typ mi förstaa server hade 6 timmar innan jag började på unive så tänk där

Varför vill du just bli chef på det jobbet? jag försökte bli chef på club the muneno men det gick inte och jag är väldigt sugen på o bli chef och eftersom ägaren ( kerstin) precis köpte gäng tänkte jag att jag kunde ge mig på det, och jag känner såhär att jag ska försöka göra palace till liksom ett ställe för kriminella där dem kan hänga snacka om kriminella saker göra affärer och fortfarande vara lagligt då jaag tror något sånt hade pasat för unive och jag tror jag hade gillat det och ha något sånt så asså arbetarna hade inte behövt vara krim men hade varit bra då det är vad jag hade fokuserat på som palace ägare

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Asså jag har inga erfarenheter om själva klubb ägandet men jag har varti gängboss och vet hur sånt fungerar

Berskiv din karaktär? Min karaktär heter Erik Andersson och är 23 år gammal, han hade en tuff uppväxt där hans mamma och bror blev dödade av ett kriminellt gäng när han var 8 år gammal och hans pappa blev väldigt ledsen över detta och söp ihjäl sig han åkte in och ut ur fosterhem och hade det tufft i skolan då han blev mobbad eftersom han litegrann var den konstig ungen i klassen. När han blev 14 kom han till en väldigt rik familj och hade det bra där och han blev lite den populära ungen i klassen, han fick en egen pitbull som han alltid velat ha och dem tog han om honom väldigt bra.

En dag när han var 15 blev han frågat vad han ville bli när han blev äldre och då sa han polis då han ville stoppa kriminella gäng och sådant men när han var 16 så introduserade hans fosterpappa ( Anders ) hur han tjänade pengar och det var drog och vapenhandel och ja Erik ville anmäla honom till polisen men tillslut blev han så lockad att han hjälpte till, när han blev 18 gick Erik med i militären och var en korrupt militär som hjälpte till och sälja och förflytta droger och vapen när han blev 20 slutade Erik i militären och bestämde sig för att starta upp ett eget gäng. Han ringde några gammla kompisar som hjälpte honom hitta medlemmar han ringde även sin kontakter från militären om droger och vapen, och började långsamt bygga upp sig för att en dag ta ut hämd på gänget som dödade hans mamma och bror.

Månaderna gick och han var redo så han gick till attack och dödade varenda en i det gänget sedan tröttnade han på att vara boss och ja lämnade gänget, han var solo i någon månad innan han gick med i ett nytt gäng där han var med i några månader innan han gick solo igen och nu är han sugen på platsen som chef i palace och tror det är ett jobb som hade passat honom.

Hur ofta kommer du vara inne? alla veckodagar mellan 16-22 och helger 09-01

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja såklart

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej

Har du läst våra Regler? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka