Mr.Quackman | Ansökan till Trainee

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Vad är ditt namn i verkligheten? Wilhelm

Vad heter du på discord? Mr.Quackman#7645

Ange ditt födelsedatum 28 Juli 2021

Ungefär hur ofta är du inne, vilka tider? måndag-torsdag 16-22

fredag 16-01

lördag 08-01

söndag, 08-22

Vad är det som får dig att söka till Trainee? Jag är ju medlemskaps ansvarig och min dröm är ju att bli staff på unive och jag har ju provat lite nu som medlemskaps ansvarig och tycker det är roligt, och vill kunna göra mer än o ta in medlemmar. Vill kunna hjälpa folk och som jag skrev i min medlemskaps ansökan jag är aldrig på stör ej så får alltid notiser när någon pmar och svarar alltid inom typ 5 minuter om jag är vid min dator. Det är lite mitt mål som staff o vara den som snabbt svarar och alltid är tillgänglig, jag känner också lite att trainees kan vara lite känsliga och att man inte får lov o skämta osv, det vill jag ändra jag vill vara den som man kan skämta o skoja med.

Vad skulle du säga att du skulle vilja jobba för att utveckla på servern? Alltså jag vill jobba för och förbättra rpn på servern, den är redan bra men jag märkte både som saras anställd och polis att det är mycket lall från icke medlemmar det vill jag förbättra med att hjälpa dem. Jag hade nog också velat jobba för och förbättra krim rpn på servern genom no clip och om jag har tur ksk bli krim ansvarig, men kommer nog jobba myckjet med no clip för att ha koll på det. Har även blivit kriminell nu och ser mycket i scenarion att det är väldigt mycket lall ibland och annat ser dåliga scenarion och allt och vill jobba för o bättra det.

Hur länge har du spelat på Unive? 4 månader

Har du några tidigare erfarenheter? Är ju medlemskaps ansvarig men annars nej

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? /svban bannar i 60 minuter
/kick kickar någon
/noclip du tittar så ingen ser dig
/spec id du tittar ur någon annans perspektiv
/tpm du tpar där du har markerat på kartan
/sqlban tid id anledning du bannar någon en längre tid
/goto id du tpar till en person
/revive du revivar någon
/toggleid du ser folks id hela tiden
/togglename samma som id fast med steam namn
/bring id du tpar en person till dig
/setjob jobb id du ger en person ett jobb

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? nej

Vad är ditt namn i verkligheten? Wilhelm

Vad heter du på discord? Mr.Quackman#7645

Ange ditt födelsedatum 28 Juli 2021

Ungefär hur ofta är du inne, vilka tider? måndag-torsdag 16-22

fredag 16-01

lördag 08-01

söndag, 08-22

Vad är det som får dig att söka till Trainee? Jag är ju medlemskaps ansvarig och min dröm är ju att bli staff på unive och jag har ju provat lite nu som medlemskaps ansvarig och tycker det är roligt, och vill kunna göra mer än o ta in medlemmar. Vill kunna hjälpa folk och som jag skrev i min medlemskaps ansökan jag är aldrig på stör ej så får alltid notiser när någon pmar och svarar alltid inom typ 5 minuter om jag är vid min dator. Det är lite mitt mål som staff o vara den som snabbt svarar och alltid är tillgänglig, jag känner också lite att trainees kan vara lite känsliga och att man inte får lov o skämta osv, det vill jag ändra jag vill vara den som man kan skämta o skoja med. Ser ofta folk som behöver hjälp tidigt när inga trainees eller mods är vakna

Vad skulle du säga att du skulle vilja jobba för att utveckla på servern? Alltså jag vill jobba för och förbättra rpn på servern, den är redan bra men jag märkte både som saras anställd och polis att det är mycket lall från icke medlemmar det vill jag förbättra med att hjälpa dem. Jag hade nog också velat jobba för och förbättra krim rpn på servern genom no clip och om jag har tur ksk bli krim ansvarig, men kommer nog jobba myckjet med no clip för att ha koll på det. Vill även vara väldigt aktiv i discord och forumet är ofta vaken tidigt och då är jag inne och hjälper.

Hur länge har du spelat på Unive? 4 månader

Har du några tidigare erfarenheter? Är ju medlemskaps ansvarig men annars nej

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? /svban bannar i 60 minuter
/kick kickar någon
/noclip du tittar så ingen ser dig
/spec id du tittar ur någon annans perspektiv
/tpm du tpar där du har markerat på kartan
/sqlban tid id anledning du bannar någon en längre tid
/goto id du tpar till en person
/revive du revivar någon
/toggleid du ser folks id hela tiden
/togglename samma som id fast med steam namn
/bring id du tpar en person till dig
/setjob jobb id du ger en person ett jobb

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? nej