Nekad Mr.Quackman | Ansökan till Servervakt [Travzy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mr..Quackman

Icke Medlem
Meddelanden
26
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Wilhelm

Ange ditt födelsedatum 28 Juli 2007

Vad heter du på discord? Mr.Quackman"6969

Mellan vilka tider kan du oftast spela? 16-22 på veckdagar och 10-01 på helger

Hur länge har du spelat på Unive? typ 2 elr 3 månader

Vad skulle du göra om du blir servervakter? OM jag blev servervakt hade jag hjälp till så mycket jag kan på discorden och servern, jag vill förbättra servern så mycket jag kan men fortfarande rpa! Jag hade kickat alla lallare till en början för att ge en varning och om dem fortsätter svbannar jag dem, och ja det är lite det jag vill även kunna ressa om t ex vi är i ett roligt krim senario med kidnappning och någon råkar hugga med kniv runna reviva, eller om det händer en dsync så kan jag reviva.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? Jag vill kunna förbättra Unive på alla möjliga vis även om det redan är en fantastisk server vill jag få bort lallare osv, jag vill kunna kicka lallare som förstör ett roligt senario eller rpn i helheten, jag vill att alla som vill ska kunna få rpa seriöst på en sån här fantastiks server och det vill jag hjälpa till med. och sen gillar jag att hjälpa till mycket så jag vill också hjälpa till många människor som behöver hjälp och jag kommer göra det jag kan.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Jag hade inte bannad folk direkt utan ja gett dem en kick som varning och om dem fortsätter bannat dem, jag märker mycket som krim att det är lite dålig rp ibland och det vill jag förbättra! OM någon gör ett regelbrott samma där jag kommer kicka som varning sen banna.

Varför ska just du bli servervakt? Jag kmr göra mitt bästa att hjälpa till och inte banna direkt utan ge kick som varningar men jag kmr vara sträng som fan! Jag kommer alltid va på min vakt och vara väldigt sträng.

Varför vill du bli servervakt? har sett mycket lall och vill stoppa lall och älskar denna servern det är en rolig server och jag vill få bort lall på serverm

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Alltså tror jag har lite koll men tänker att man kan få en genomgång på sv kommandon så kmr jag ihåg dem

Är du whitelistad på serven? yes

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans ja, 2 gånger tidigare 1:a gången: jag rpade som hög och glömde göra en /sme som sa att jag var hög bosse såg detta och ansåg att det var lall, 2:a gången så stod jag på auto experten och missklickade på en kille och han sa "tjej slag" så jag sa " ska jag slå dig igen" och han sa kör på så jag slog honom flera gånger tills jag blev bannad

Spelar du på någon annan server för tillfället? nej.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka