Accepterad Mr.Puffin.Muffin | Medlem ansökning [Berdan1213]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Södern999

Icke Medlem
Meddelanden
36
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Otto

Vad är ditt discord namn? ottokingen334 eller Mr.Puffin.Muffin

Vad är ditt födelsedatum? 15 April 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Olle Karlsson! Olle föddes och är uppvuxen ute på landet i Skåne och bestämde sig redan i väldigt ung ålder att han skulle bli lantbrukare som hans föräldrar var. Men betygen för Olle gick inte alltid som planerat han hade det rätt så svårt i skolan så han hade en tuff uppväxt med skolan. När Olle var 15 så hade han kommit in i en väldigt jobbig period där det fanns den här tjejen han gillade men han inte vågade fråga ut. Olle var väldigt besviken över sig själv och led också av ångest och eltande/övertänkande. Några dagar innan julafton så bestämde sig Olle för att ta sitt liv genom att hänga sig själv. Olle orkade inte mer smärtan inombords var mycket jobbig och det skrek röster i Olles huvud. Han hänger sig själv men efter 5 sekunder i repet så lossnar det där han har hängt sig i från och han trillar ned samma med repet. Han överlever och hans föräldrar kommer in för det hörde dunset när han trillade ned. Olles föräldrar ser att han har försökt att ta sitt liv och de kramar om han ordentligt och fixar ett möte med socialen till Olle. Olle tog mötet och fick hjälp av en pscykolog. Olle lyckades få till sina betyg i skolan till lite blandade D-B och lyckades komma in på lunds gymnasie med en merit på 250. Han vågade sen att fråga ut tjejen han gillade och hon sa ja. Olle klarade gymnasiet bra och ville börja med lantbruk och han var fortfarande tillsammans med tjejen de gifte sig 5 år senare och fick barn med henne. Olles liv blev bra och när han nu är 35 vill han lämna bakom sig lantbruket ett tag och flytta med sin familj till Unive City på jakten på nytt liv. Detta handlar inte bara om en medlemskaps ansökan utan så mycket mer.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med Social och mogen rp och jag kommer alltid ha ett gått intryck med rolig rp för alla olika parter i alla olika typer scenarion på unive.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man ska spela för att motparten ska också ha kul i ett scenario även om du är överlägsen som i ett kidnappnings scenario till exempel.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja jag har läst alla regler och har erfaren het inom rp sedan tidigare. Exempel kan vara suntförnuft vilket jag skulle säga är det hela rp bygger på att man ska spela realistiskt och utgå som att spelet är verkligheten. Sen RDM och VDM. Rdm - att man dödar utan anledning och Vdm - att man använder sitt fordon som ett vapen.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Yes, jag har kört rp innan på andra serverar!

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nope det är bra såhär!

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka