Accepterad Mr.Peeper | Medlem ansökning [Dralle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Upscaleroom16

Icke Medlem
Meddelanden
21
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198371317529/

Vad är ditt namn i verkligheten? Linus

Vad är ditt discord namn? Mr.Peeper#2927

Vad är ditt födelsedatum? 28 December 2007

Berätta om din karaktär. Min Karaktär heter Carl Mannerheim, han var född i Finland 1997 på Åland med sin Pappa och Mamma, vid en väldigt ung ålder flyttade han till Sverige. När han flyttade in till Sverige när han blev 3 år gammal, Carl var hjälpsam, trevlig, lite blyg. Men ändå en trevlig pojk. När Carl var på flygplanet till Sverige så tittade han ut och såg flygplans motorer och där börja hans intresse för fordon. Han blev glad varje gång han såg ett fordon han inte hade sätt innan. Han var mobbade i sin skolgång men stod upp för sig själv, efter grundskolan så börja han på gymnasiet och gick fordons och transport linjen. Efter Gymnasiet så gick han lumpen där han blev en extremt bra stridsvagn skytt. Efter som han gjorde lumpen är han i bra fysiks form och kan klara av att springa 1 mil lätt. Efter lumpen börja han söka jobb i Unive City, där han tog ett jobb som reporter men han vill byta jobb så han får mer lön och kan köpa mer bilar och andra bilar. Efter 2 år i Unive så träffa han en person som hette Alex Siljelid och Omar Siljelid, två bröder som är hans kompisar tills idag. Carls dröm jobb skulle antigen vara Vianor, eller Autoexperten där hans kompis Alex jobbar.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag känner att jag kan höja min RP nivå extremt om jag får privilegier som en medlem på serven, jag tycker även att jag är mogen för min ålder och har en bra RP nivå även utan medlem.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag tycker den är intressant på grund av allt som finns i den, alla bilar, hur många spelare dem har inne dagligen, hur aktiv alla är. Och den är jättekul att spela på.

Hur hittade du Unive? Mina kompisar spelade och visade. Jag hade en sämre dator än vad jag har nu och tyckte Unive såg kul ut och ville testa FiveM och Unive speciellt

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att RP:a Till mitt bästa och alltid ge 110%, följa alla lagar och vara en bra medboragera av Unive City.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Skaffa bättre jobb och mer bilar, och hitta nya vänner och bara ha kul med Rp.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej, Unive är typ min första aktiva server.

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja.

Din whitelist ansökan har godkänts

Tråd låst och flyttad till Whitelist Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka