Nekad Mr.Peeper | Ban överklagan [Rom1n]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Upscaleroom16

Icke Medlem
Meddelanden
21
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198371317529/

Ditt Hex-ID: 110000118802719

Vad är din discord tagg? Panzerkampfwagen VI#0131

Vem var det som bannade dig? Tuggummi

Hur lång tid var din ban? 9 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? OOC

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag pratade OOC utan jag viste, för jag trodde jag hade push-to-talk på vilket jag inte hade så därför blev jag bannade för OOC.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var på apoteket, och väntade på min kompis att köpa medicin, och sedan skulle vi till piren men så blev jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Om man vet kontexten så ja då var den felaktig, men jag kan fatta varför jag blev banna om man inte visste hur min situation var.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har aldrig haft en tidigare ban.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Haft igång push-to-talk. Och skrivit i OOC chatten eller discord.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Alltid vara säker på det man säger ingame. Och RP till det bästa jag kan och skriva i OOC chatten nästa gång jag behöver vara OOC.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka