Nekad MR.Panda | Medlem ansökning [L1nky]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

MR.Panda.

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198450927767/

Vad är ditt namn i verkligheten? Alfred Joles

Vad är ditt discord namn? Mr.Panda#6969

Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 1970

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Jonte Joles men kallas även för JJ . Han växte upp har i Unive tills han blev 14 år sen flyttade han till Linköping. Han har dyslexi och stammar lite då och då. Han har fyllt 21. Han är prata glad och bryr sig om andra personer. Han har precis gjort slut med sin fick vän efter 5 år. han vill börja om sitt liv så det var därför han flyttade hit till Unive. Han är inte konflikt rädd eller någonting liknade

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag vill utveckla mitt rollspel på alla sätt har RP lite för typ 1 år sen kom tyvärr inte ihåg serverns namn. Men det jag kom ihåg var att dom är lika seriösa som ni är i RP

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? För jag tycker om att rolspela och så kör många av mina vänner det här. För det är många som är aktiva på den här server.

Hur hittade du Unive? Jag hittade till Unive efter att flera vänner rekomenderade servern till mig. Sen har jag sätt några twitch streamers streamade på Unive

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med RP är att jag ska ha roligt och va seriös på samma gång. Jag vill även kunna känna igen mig vart och känna mig trygg vart jag äns är på kartan

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål är att jag vill jobba som blåljus personal om inte jag lyckas med det så ska jag ansöka till Securitas. Och så vill jag ha en trevlig stund i Unive med kompisar och andra personer

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej.

Tillbaka