Nekad Mr Norrland | Ban Överklagan [Akam]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Mr Norrland

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
31
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199061349399/

Ditt Hex-ID: 110000141a13417

Vad är din discord tagg? mrnorrland

Vem var det som bannade dig? Vet ej

Bild på banmeddelande: image3265.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Idag när jag skulle in och rpa så fick jag detta felmeddelande som är ovan. Jag vet ej vad som är fel och jag vet själv att jag inte gjort något regelbrott. Dessutom har jag bara 1 konto till FiveM och ett steam konto som jag använder helatiden. En anledning kan vara att jag köpte begagnade delar till min dator och jag tror att han jag köpte dessa delar var bannad på Unive. Innan jag uppgraderade datorn var jag ej bannad fast efter jag gjorde detta var jag bannad. Sakerna jag köpte begagnade var moderkort, ram, processor och grafikkort

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Läs ovan

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Felaktig då jag inte har gjort något regelbrott.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. .

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Nej för att jag har inte gjort något fel.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Kan inte ha gjort det för att den är felaktig

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Senast ändrad:
Jag glömde skriva att jag köpte begagnade data delar och efter jag satte i dom i datorn och efter står det att jag är bannad. Står exakt att jag är bannad på ett annat konto.

Senast ändrad:
Tillbaka