Vad är ditt namn i verkligheten? Elias
Ditt discordnamn: Mr Norrland#0432
Ange ditt födelsedatum 2007
Varför ska just du bli staff? Jag ska bli staff för att jag vill vara en större del av Unive och stötta denna server till det bästa och utveckla rpn på servern men även hjälpa spelare med sina reports men även support ärenden och hjälpa alla på serven som behöver hjälp. Jag som staff skulle stötta Unive till det bästa och försöka höja rp nivån till den bästa och specca och hålla koll på att folk kan bete sig och rpa bra istället för att bara lalla runt och förstöra rpn men som sagt kommer även ta mycket support och don ärenden om jag får tillåtelse till detta för att alla ska bli glada och få hjälp med det dem vill ha hjälp med. Och just varför jag ska bli staff det är för att jag vill göra Unive till en bättre plats och ha bra rpare inne på servern som kan ta ansvar över vad de har gjort men jag kommer även hjälpa nya rpare på servern att lära sig rpa på ett bra sett. Jag kommer ta mycket support och don ärenden och då kommer jag vara trevlig och glad med dem jag pratar med och vara villig att göra de saker de vill veta och ha hjälp med och alltid ha ett bra bemödade så att alla blir glada och alla blir nöjda med dem hjälp jag har gett dem. Men även vara snabb i PM då det är många spelare som skickar PM och vill ha hjälp därifrån och då kommer jag hjälpa dem på bästa sätt som är möjligt. Jag kommer ta ansvar över att jag bannat folk och skriva en bra anledning varför de blev bannade och att de ska lära sig av sin ban och jag kommer att göra det som är det bästa för servern och kommer göra det som krävs för att det ska bli till verklighet och stötta Unive till det bästa. Jag som staff kommer att vara aktiv i Reports och hjälpa så många spelare som möjligt och vara så snabb som möjligt för det kommer att stötta Unive för ibland är det så att man inte får hjälp i reports och då vill jag vara där oss hjälpa de spelare som skriver report och hjälpa dem med sitt problem
Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Jag kommer vara aktiv minst 5 timmar per dag men oftast så blir det över 7 timmar varje dag även om det är skola och kommer kunna vara aktiv under skol tid också.
Lite mer specifika tider jag kommer att vara online och göra staff arbete
Mån: 14:45 - 23:00
Tis: 15:45 - 23:00
Ons: 14:00 - 23:00
Tors: 15:45 - 23:00
Fre: 14:45 - 03:00
Lör: 10:00 - 04:00
Sön: 10:00 - 23:30
Hur länge har du spelat på Unive? Jag har nu spelat på Unive i 8,5 månader ca.
Har du tidigare erfarenheter som staff? Jag har lite erfaren heter inom att vara staff men är villig att lära mig nya saker och ta lärdom av dem. Men vissa commands kan jag. Har varit sv 2 ggr och aldrig fått indragen
/who id (du kollar personen dc roller)
/revive id (revivear personen) - /revive (du revvar dig själv)
/dv (tar bort bilen som är bredvid)
/freeze id (gör så personen inte kan röra sig)
/unfreeze id (gör så att personen kan röra sig igen)
/spec id (Speccar personen)
/skin id (Ger personen skin så hen kan ändra sin karaktär )
/specoff (du slutar att specca någon)
/noclip (du flyger runt och du är osynlig)
/tpm (Du tpar till vald position på kartan)
/ban (id/) (dag) (anledning)
/sc (skriver i staff chatten)
/announce (Du skriver ett meddelande där alla spelare ser )
/sqlbanoffline (hex) (tid) (andledning) du bannar en viss tid
/setjob (id) (jobid) (position i yrket) du ger någon ett jobb
/givecash (id) (summa) du ger spelaren viss summa pengar
/giveitem (id) (sak) du ger spelaren ett objekt
/pm (id) (meddelandet du vill framföra till personen)
/goto (id) (du tpar dig till valt id)
/bring (id) (du bringar valt id till dig)
/bantotal (du ser din hitorik med bans)
/banhistory (steamnamn) (du kollar valt namn historik)
/addkey (nyckelnamn) (spawnar en nyckel)
/clearchatforall (du tar bort chatten för alla på servern)
/sc (text) (du skriver i staff chatten)
Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Donation
Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Jag är beredd att ta ansvar över alla saker om det kommer att behövas och jag kommer att ta det ansvaret att göra det och tänker vara kvar som staff ett bra tag för att jag vill att Unive ska bli ännu bättre än det nu är