Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198304415330/
Vad är ditt namn i verkligheten? Oskar
Vad är ditt discord namn? Mr mw
Vad är ditt födelsedatum? 18 Januari 2005
Berätta om din karaktär. Min karaktär är en pojke vid namn oscar mattsson som har vuxit upp under tuffa vilkor, han har sedan barndomen många diagnoser såsom tex autism och adhd samt grova agressionsproblem.
Varför ska just du bli whitelistad? För att jag kommer tillföra en rolig roll inom servern som taxiförare och kommer tillföra roliga scenarion
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server?
Hur många timmar har du på FiveM? 234 timmar
Hur hittade du Multistaden? En kompis rekomenderade servern
Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Nej aldrig bannad utan endast kickad
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Har tagit en liten paus från fivem men börjar nu direkt på denna server igen då jag blev VAC bannad på cs
Vad är ditt namn i verkligheten? Oskar
Vad är ditt discord namn? Mr mw
Vad är ditt födelsedatum? 18 Januari 2005
Berätta om din karaktär. Min karaktär är en pojke vid namn oscar mattsson som har vuxit upp under tuffa vilkor, han har sedan barndomen många diagnoser såsom tex autism och adhd samt grova agressionsproblem.
Varför ska just du bli whitelistad? För att jag kommer tillföra en rolig roll inom servern som taxiförare och kommer tillföra roliga scenarion
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server?
Hur många timmar har du på FiveM? 234 timmar
Hur hittade du Multistaden? En kompis rekomenderade servern
Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Nej aldrig bannad utan endast kickad
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Har tagit en liten paus från fivem men börjar nu direkt på denna server igen då jag blev VAC bannad på cs