Nekad Mr mw | Ban överklagan [ Zensy ]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mr mw

Icke Medlem
Meddelanden
29
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199070828447/

Ditt Hex-ID: Wim Hawpert

Vad är din discord tagg? Mr mw#8608

Vem var det som bannade dig? Philip320

Hur lång tid var din ban? 60 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? powergaming forsoker stjäla bilar på gz kör som en idiot

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? For att jag korde vardslost och reste mig lite snabbt upp efter att ha ramlat. Jag stal dock inga bilar utan jag ryckte i mitt egna bilhandtag nar bilen var last.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag korde runt i staden och tankte inte sa mycket pa saken och sa skulle jag efter en kort intevju hos bilhandlaren marjalisa ivag och kora till polisstationen for att hamta ut mitt id kort. Nar jag sedan krockade in i en brandpost och stannade lite for att kolla skador pa bilen sa blev jag bannad i 60 dagar

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en helt riktigt ban och staffs gjorde ratt som bannade mig da detta kommer att bli en rejal laxa for mig och jag kommer att skarpa mig rejalt.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Halv ooc och ooc dessa tva tillfallen var nar jag ena gangen rakade skriva i Me istallet for ooc och akte pa en ban.
Andra var i borjan och jag sa h muskeln och blev bannad men detta har jag inte upprepat utan jag larde mig efter denna ban och har ej anvant mig av sadana typer utav begrepp som forstor rpn.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja definitivt, tagit det lungt i trafiken mm inte kort som en idiot jag hade ingen aning om att just vardslost korande kunde leda till ban men detta vet jag nu.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja! hundra procent att jag har lart mig nagot fran detta, jag kommer aldrig upprepa nagot av dessa misstag igen.
Alltid kora lungt och aldrig anvanda mig av powergaming och stalla mig upp direkt efter krockar mm.
Jag kan garantera er att detta aldrig kommer att upprepas!

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka