Nekad Mr mw | Ban överklagan[Network19]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mr mw

Icke Medlem
Meddelanden
29
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199070828447/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Wim Hawpert

Vad är din discord tagg? Mr mw#8608

Vem var det som bannade dig? Philip320

Hur lång tid var din ban? 60 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? powergaming Stjäl bilar på gz

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag skulle själv gå in i min bil men bilen var låst då såg det möjligtvis ut som att jag försökte själa bilen när jag ryckte i handtaget.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag skulle precis hämta ut mitt id för en arbetsintrevju hos bilfirman och då jag ryckte i MIN bils dörrhandtag så blev jag bannad för att stjäla bilar på gz

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag skulle säga att detta var en felaktig ban då jag inte stal någon bil utan jag försökte gå in i min bil men den var låst jag förstår även hur det kan vara enkelt för admins att ge ut sådana bans på så stora servrar då de kanske inte hinner kolla på alla i 10 minuter var lxm. Jag kan dock faktiskt förstå hur det såg fel ut.

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad för halv ooc och detta lärde mig att jag skulle ta allt i ooc chatten vilket gjorde mitt rpande roligare för alla i min omgivning. Jag har blivit avstängd för ooc också när jag råkade skriva i /me istället för att bara skriva i ooc för att jag inte riktigt tänkte mig för och klockan var mycket. Sedan en rdm ban som jag avtjänade och tog god lärdom av som att tex alltid försöka undvika slagsmål då det är väldigt onödigt och gör rpn ingen nytta då scenariot endast bara blir avbrutet.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Nej egentligen inte då jag bara försökte gå in i min bil.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag försökte inte riktigt sno en bil på gz och därmed tar jag inte riktigt med mig någon lärdom från den atålspunkten"". Men powergaming punkten vet jag inte ens vrf jag åkte på men jag har kanske möjligtvis rest mig upp efter att ha blivit påkörd eller krockat och kört vidare vilket jag inte ofta gör men detta är något som aldrig lär hända igen!

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka