Inaktuell Mr. | Medlem ansökning [Emanuel]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mr.

Icke Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199059816633/

Vad är ditt namn i verkligheten? Linus

Vad är ditt discord namn? Mr.#4566

Vad är ditt födelsedatum? 24 Juli 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Victor Svensson och han är 21 år gammal och han har ett stort intresse för snabba bilar. På hans fritid så brukar han vara med kompisar och spela spel. Han hade en lite sådär barndom med mycket saker som hände i hans liv när han var liten. Under hans uppväxt hamnade han i fel umgänge och började göra fel val i livet. Efter något år blev han inblandad i ett stort slagsmål som ledde till en polisanmälan. Efter polisanmälan så var han kvar i samma umgänge tills han blev 20 så flyttade han till Unive för att få ordning på livet.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bli medlem för att jag kommer bidra med bra och roliga scenarion och som inte bara gynnar mig utan även dom andra parterna som jag kommer stötta på. Jag vill bli medlem på Unive för att jag vill utveckla både min karaktär och mitt rollspel genom att få seriösare jobb som ett jobb på en bilfirma eller något liknande och jag kommer att bidra med ett bra rollspel. Jag kommer inte att spela bara för Makt pengar utan för att skaffa nya vänner.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Efter som jag är erfaren i RP branschen så kommer jag som sagt att bidra med bra och seriös RP och roliga scenarion som inte bara kommer gynna mig utom båda parterna.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att båda parterna ska ha ett roligt scenarion så man tex inte bara spelar för makt och pengar.

Hur hittade du Unive? En vän till mig hittade servern.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka