MR: Mango | Whitelist ansökning (Alex - Goggle)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

MR: Mango

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199111502678/

Vad är ditt namn i verkligheten? Niklas

Vad är ditt discord namn? mistah Nikolai#8716

Vad är ditt födelsedatum? 12 November 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär Jonas Klauson föddes i en liten by i Norrland men sedan brändes byn ned av ett gäng, sedan växte Jonas upp med hat mot detta gäng, sedan när han blev 18 jagade han ned detta gäng och fick sin hämnd, efter hämnden ville Jonas starta ett normalt liv och då flyttade han ned till Stockholm och det gick bra för ca 1 år tills han började hamna bakom med räkningarna och då tog han lån av personer han har fått lära känna under den tiden men skulden fortsatte byggas upp och om han inte hittar ett sätt att ge tillbaka pengarna då kommer personerna han tog lån skicka någon efter honom och nu sitter han och planerar ett bankrån och att komma in i drog industrin. Och han har några vänner som kan hjälpa han en nyanländ somalia, en dominican en man vid namn Birger och en annan man vid namnet Mitrovic

Varför ska just du bli whitelistad? jag vill göra saker man inte kan göra om man inte hade vart whitelistad, jag vill delta i en högre nivå av RP, jag har kört mycket på denna server på sistone och jag tycker denna server är väldigt bra, jag ska bidra till ett bättre rp community och köra realistiskt och jag vill köra med mina vänner och vi kommer starta ett stort gäng som kommer blir stort

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? jag vill ha roligt, denna server är väldigt bra gjord och den är väldigt aktiv, sedan är den också realistisk och rp är väldigt kul när man kör realistiskt och för att det ska som mes kul så ska man va whitelisted och därför vill jag vara whitelisted.

Hur hittade du Multistaden? det var en annons på five M menyn och då såg jag och mina kompisar att den var aktiv och då började vi köra

Vad har du för mål med ditt rollspel? att starta/ bidra i ett stort gäng där vi rånar banker odlar knark och kör realistiskt, sedan stor upp mot den korrupta polisen och sedan har rivalitet med andra gäng i multistaden

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? jag spelar ingen annan server än multistaden just nu men jag körde en server innan multistaden och det var Lucid city vilket är en engelsk server

Vidare till muntlig intervju i discorden, sätt dig i väntar på intervju så kommer vi ta den så fort som möjligt. Lycka till

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka