Nekad Mr. Kush | Whitelist ansökning [GRAKKE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Mr. Kush

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/eliasamso/

Vad är ditt namn i verkligheten? Elias

Vad är ditt discord namn? Elias#5329

Vad är ditt födelsedatum? 1 Mars 1997

Berätta om din karaktär. Elias AKA Mr. Kush han är född och uppvuxen i orten är nu 24 år gammal, sedan liten så hade han en väldigt tuff uppväxt och hamnade bland fel folk. han deltog i aktiviteter som var olagliga med annat folk. Sedan han var 12 år så sålde han massa olika narkotika klassade substanser och blev känd som Mr. Kush och går vid det namnet än idag. Mr. Kush intressen är motorcyklar så som Supermotard och enduro crossar och vapen. När Mr. Kush vart 15 år gammal så förlorade han sin mamma och då vart det tuffare än någonsin för honom. Han blev iskallare och farligare bortom kontroll igen kunde hjälpa honom. Han blev väldigt street smart och försökte hussla på alla möjliga sätt. och leder nu ett gäng.

Bakgrunds Info om Mr. Kush Född i Sverige hans föräldrar är från mellanöstern Mr Kush är född 1997 och kan flera språk.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag kommer att bidra till mycket seriös RP och respekt mot andra spelare, jag kommer också bidra till ett bra RP till andra spelare så de ska ha det lika kul som jag!

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag skulle vilja testa på en server där det är flera aktiva spelare och kunna rpa på bästa möjliga sätt som min karaktär Mr. Kush och även kunna bidra med bra rp till andra

Hur hittade du Unive? Jag googlade på svenska rp serverar så dök ni upp där och sätt lite på youtube

Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag vill rollspela på ett roligt och energifyllt sätt så att det inte bara är jag som har kul, men alla inblandade. Detta är ömsesidigt eftersom att jag ska ha den upplevelsen tillbaka

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej det gör jag inte.

''Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? '' ''Varför ska just du bli whitelistad? '' Utveckla gärna det och lite om din karaktär!

Tillbaka