Accepterad Mr Kebun | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mr Kebun

Medlem
Meddelanden
33
Reaction score
13
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198154474285/

Ditt Hex-ID: steam:11000010b93632d

Vad är din discord tagg? amfibie

Vem var det som bannade dig? philip320

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: pbannen.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att 320 trodde att jag var en lallare. Men jag har en anledning varför jag "spammade sms" jag är ingen lallare och jag visste inte heller att man inte fick skicka till massa sms till folk

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag RPade bedragare på servern och ringde upp folk Ingame och rpade en spam mailer, för att bli avreggad behöver de skicka 500SEK till mig (För rolig RP) Vissa tyckte det var rolig och fair och rolig rp, andra blev irriterade. Philip trodde bara jag var nån lallare, men jag försökte genuint rpa bedragare. Jag hade till och med ett scenario med en polis som grep mig för bedrägeri så jag menar jag har ändå gjort meningsfulla scenario för någon.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja den var felaktig eftersom 320 trodde jag var någon lallare och jag hade ingen aning om att man inte fick spamma Ingame-mess

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. 0 tidigare bans, min enda tidigare bann är när jag var staff och en staff-kollega bannade fel ID. I övrigt har jag 0 bans på HELA min tid på unive

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Vet inte vad jag hade kunnat göra annorlunda, kanske kolla upp om jag fick det. Jag var omedveten om att man inte fick RPa på bedragare genom spamma SMS.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att inte spamma sms, jag visste inte att man fick det innan

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka