Nekad Mr.i | Ban Överklagan [Adam]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mr.i

Icke Medlem
Meddelanden
20
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199227013809/

Ditt Hex-ID: 11000014b810ab1

Vad är din discord tagg? #2705

Vem var det som bannade dig? Adam

Hur lång tid var din ban? 5 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: unnamed.jpg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för jag var på en allmän plats

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag höll kniv mot en av dom det var två andra där och jag tror en av dom var en servervakt då

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag tror båda gjorde fel dom hålade på mot mig och lalla och till slut så blev jag så tröt på dom så jag tog en av dom på piren och gick undret piren och han säjer fortfarande att det är en allmän plats

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har varit banad för c loggning och jag har lärt mig en bra läxa om det jag var mycket mer rädd om mina grejer som gjorde mig att c logga så nu vet jag att det är inte det värsta att förlora dina grejer

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag kunde ha försökt gå däri ifrån men dom flöde efter mig så jag kunde ha sprungit till polisen och säga till

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att jag ska inte överdriva med saker

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja det gör jag 100% jag har inte någon bild

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka