Accepterad Mr Hugge | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Mr Hugge

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Hugo

Vad är ditt discord namn? Display name: Mr Hugge, Username : mr_hugge ( originally known as Tiltzyy_Hugo#4962)

Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 2000

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Leif, han har precis fyllt 18 år och har sen länge varit i sökande efter ett jobb. Ända sen han har varit liten har an velat vara polis, som liten behövde han alltid ta hand om sin lillasyster och sina två lillebrorsor (tvillingar) eftersom att hans pappa lämnade deras familj när Leif var 3 år gammal. De har aldrig varit på den rika sidan eftersom att Leifs fader var den största inkomsten när det gällde pengar. Hans mamma jobbar 3 jobb och har nästan aldrig tid att ta hand om familjen. Leif är otroligt arg på sin fader och kan inte begripa varför han skulle vilja lämna deras familj, men det finns något som Leifs mamma inte riktigt har nämnt för honom, det var hennes fel att fadern lämnade från början. Leif har sen liten ålder alltid haft en passion för fotboll, men han har aldrig riktigt kunnat spela eftersom att han har behövt ta hand om sina småsyskon. Nu vill han bli polis eftersom att han har märkt att han älskar att hjälpa människor.

Vad kan du bidra med till serverns RP? För mig är det viktigt att alla har det kul när de RP:ar, så jag kommer att försöka bli polis så att jag kan förhindra människor som förstör för dessa personer att utföra brott. Alla ska kunna känna sig säkra och ha det kul när det RP:ar.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte alltid behöver vinna. Även fast motparten vinner så är de ett spel och det är rollspel. Man kan kanske göra något roligt av de.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja, till exempel RDM ( Random Death Match) som är att man dödar någon utan någon anledning. Eller VDM (Veichle death match) som är när man dödar någon med ett fordon. Sunt förnuft (viktigaste regeln enligt mig) att man helt enkelt gör saker som om man hade varit i verkligheten (t.ex. hade man inte lootat någon framför massa personer) och FearRP som är att man värnar för sitt liv.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Nej, men jag har kollat mycket när mina kompisar har spelat och vet vad det går ut på.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag har flera kompisar som är medlemmar i Unive.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Tillbaka